BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2013. június 8., szombat

Csók a paradicsomból és a muzsika hercegei! xD

A címet hagyjátok figyelmen kívül, mert ez csak úgy van. Nem kell ilyesmivel foglalkozni, de azt elárulom, hogy elég nagy köze van a Paradise Kiss-hez és az Uta no Prince-Samához (ez utóbbit Akane miatt kell meglesnem, mert konkrétan kést tartott a torkomhoz). De ez nem lényeges, mint már említettem!
A hét végén felkerültem egy újabb kivégzési lista élére: Kiririn és Akane listájának vagyok a Nummer 1. versenyzője, ugyanis hétvégén jobbnak láttam itthon maradni a fogjuk rá "falu napon", mert megígértem Yuu-kunnak, Matsudának és Mayunak (Mayu Matsuda barátnője, aki egyben az én barátnőm is - csak nem úgy xD), hogy elmegyünk. Sőtt, hogy pontosítsak én dobtam fel az ötletet. Remélem lesz fájervörk! Vagyis na: tűzijáték. Imádnák :D csak az persze jóóó későn van, ezért remélem Mayu-chan kocsival jön x)
Emellett remélem valóban létezik halállista vagy a pokol forró drótja webszájt, mert van egy pár ember, akit szívesen kinyírnék, hogy könnyebb legyen az életem! De kinek nem? Nagy hiba, hogy ezek csak animék :( - habár olyan tekintetben nem, hogy lehet akkor engem is megölnének: pl. Kiririn-chan? x) - semmi gond! Mert bérgyilkosok még akadnak ;) Csak kerítsek elő egyet...

Most pedig búcsúzóul benyomom az új-kedvenc számomat: PAPA ROACH *-*

0 megjegyzés: