BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2013. július 11., csütörtök

A kávé tej nélkül...

...BORZALMAS! xD Ma reggel legalábbis volt alkalmam ezt megtapasztalni, ugyanis elfogyott a tejem xD értsd jól! Keserű, erős és rögtön pepörgök tőle az idióta koffein érzékenységem miatt! Szóval ez így rossz - mint Miwako barátnőm felfogása rólam! xD (erre még visszatérünk) - ezért elmentem a boltba tejért. Békésen sétáltam, amikor kitaláltam egy jó történetet. Lehet felteszem a random sztorik blogra, mert be kell lássam engem nem kedvelnek a történetírós fórumokon xD Még tavaly megpróbálkoztam feltenni a vámpíros történetem a merengőre, de aztán nem fogadták el minden féle helyesírási problémára hivatkozva. Persze: volt vagy négy xD Mert nem egózás, de nyelvtanból jó vagyok! Kérdezzétek meg a Senseiemet x) - aztán most megpróbáltam az animefanficra feltenni egy utapris történetet, de miután reklamáltam a chatben, hogy két hete feltettem és nem moderálják (talán megsértődtek, de...) egyszerűen kitörölték, én meg szerintem az e-mailüket x) Jó! Én határozottan véletlenül, mert annyi spamot kapok (pedig elvileg van rajta szűrő), hogy reflexből kitörlöm, amint fellépek^^" Előfordul... nézzétek el nekem! Gomenesai! (nem kell megölni, mert rosszul írtam, viszont segítséget elfogadok kommentben ;) )
Na, de hagyjuk is. Majd megpróbálom újra! Lássuk a soron következő problémát: aha! Meg is van: Miwako-chan! Tegnap beszélgettünk arról, hogy el kell mennünk egy jóóó kis partira, ami a közel jövőben lesz. De tartok tőle el se megyek! Mert Miwa-chan mániákusan ribancnak néz engem. Ez mit takar? Csupán annyit, hogy örökké arra gondol, hogy pasizni akarok, amikor kilépek a lakásomból xD Jóóó egy időben így volt, de most itt van nekem a drága Yanase-kun *-* És őt soha nem akarnám megcsalni (a múltkori vitánk után sem). De ha Miwa így gondolja, váljon egészségére! De én bizony nem megyek el vele arra a partyra xD Sőtt! Szerintem egy jó ideig semmi ilyesmire. Most lehet megsértem vele, de mit csináljak? Ki szerint vagyok köteles azt hallgatni, hogy "áh, úgyis csak pasizni akarsz, nem? Akkor nem mindegy?" - basszus xD Igazán értékelem az ilyen heppjeit x( vajon ő belegondol, hogy ez nekem hogyan is esik? O.o Mert kétlem... én nem látom magam olyannak, de ha ő igen, akkor váljék egészségére! A fő, hogy az igaz barátaim tisztában vannak azzal, hogy nem vagyok egy ilyen típus. Nem? Egyébként, ha egyszer meglátja a bejegyzésem (amennyiben ráakad a blogomra), akkor biztos vérig sértődik. Ezt szokta csinálni ^^" De mindezek ellenére jó barát ő, csak kevés lány barátja volt még, és nem hinném, hogy tudja hogyan is kell viselkedni velük. De ez nem probléma! És innen nézve az őszinteség jó dolog, de mi van, ha ezzel eltiporjuk más önbizalmát? Úgyhogy megkérlek titeket is: figyeljetek mit mondtok az LB-tekre :)
Egyébként a hétvégén elmegyünk Yuuék stégére *-* OMG, de várom már :D az anyjának lesz a szülinapja. Mit kell venni egy anyósjelöltnek? o.O SOS! xD Írjatok komit ;) Vagy ne! xD Majd rögtönzöm *-* Most pedig megyek és kitalálom mit fogok rögtönözni xD Emellett animeseriesen fent van az utapri uccsó része - elvileg. Gyakorlatilag viszont nem lehet se letölteni, se nézni xD De azért jó szórakozást ;) xoxo!

0 megjegyzés: