BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2014. január 1., szerda

Éneklő pszichopaták ♥

Waúúúú *-* Azaz oyasumi mindenkinek :D
Az anime ismertető késik, mert volt egy zűrös szilveszterem Akaneékkal, amin felbukkant egy régi barátom is. Azt hittem, hogy már kb. nem is él! De ezek szerint mégis. Mindig a lehető legfuribb alkalmakkor tud megjelenni ez a Toma! O.o Nem is értem. De a lényeg, hogy találkozni akar velem, csak én nem akarom kifejezetten, mert még a végén Hiroto rosszra gondol. Amennyiben ő is olvasná a blogot: NYUGI DRÁGÁM CSAK TÉGED SZERETLEK :D - tehát... *elkomolyodik* a mai témánk egy kicsit eltér ettől, mert csak hallottam egy számot és azt akarom közzétenni nektek! Osztan majd érkezek az ismertetővel ;)

A dalnokunk nem más, mint Sakamaki Raito (Hirakawa Daisuke), akinek a karaktere egy megrögzött perverz-elmebeteg-állat (yahúúú: ezért imádom ♥) és erre beadnak neki egy ilyen dalt:


Na most: ami számomra meglepő volt, az csupán az, hogy ez a szám szerény véleményem szerint jobban sikerült neki, mint a Bloody Sabbath, pedig elvileg az is character song, akár ez. És noha a Bloody Sabbath az mérföldekkel karakterhűbb, azért én kitartok a Gin No Bara mellett, aminek meg szerintem vagy Subaruhoz vagy Shuuhoz kellett volna passzolnia. Mindegy! Ízlések és pofonok :D De majd ti eldöntitek.
Nézzük csak meg a Bloody Sabbathot:


Az angol verziót senkinek nem ajánlom, mert a pasinak hiába van jó hangja: Daisuke-kunhoz fel sem érhet! :D Azért aki mégis érez leküzdhetetlen vágyat a meghallgatása iránt, az itt megtalálja: http://www.youtube.com/watch?v=Dg7Rc9COnAQ .

Egyébként eldöntöttem, hogy végeláthatatlan anime-fanságomban jót fog tenni egy kis katakterdal fordítás! :D lehet ezt is közzéteszem majd ;)

Ám most jobb lesz lépni, mert már jár a szám egy ideje, nem? :D Hát legyetek jók ha tudtok ;)

0 megjegyzés: