BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2014. június 22., vasárnap

||Keleti veszedelem a pályaudvaron||

MEGÉRKEZTEM! Sikeres érettségivel, évkönyvvel és még törtvénykönyvvel is. Az iskolám kivételesen kitett magáért,amit nem is bánok,ha már a bizonyítványom jobban sikerült,mint vártam! A tanulásba nem szakadtam bele,valljuk be őszintén,de mégis velem voltál Kamisama *-* - éppen ezért volt alkalmam egy különleges eseményben részt venni a tegnap folyamán,mégpedig egy találkában - történetünk erről szól^^

Ayasha utazik? - gondoltam én, félrebillentett fejjel,mikor megengedte Oka-san,hogy ellátogassak Miyatóhoz. A probléma nem is itt kezdődött,hanem ott,hogy helyette Raito és Subaru vártak az állomáson. Nem kis meglepődéssel járt,de túltettem magam rajta,miután Miyatóhoz menet elég jól összehaverkodtunk. Persze számoljuk le ebből a liftben való verekedést és az egész utas civakodást, bár szerény személyem azt is kiváltkép preferálta ;) A probléma csak ott kezdődött,amikor Miyato még mindig nem jelent meg a színen és előkerült egy (műanyag)tőr. De hol itt a baj? Testvérek közt elmegy a civakodás,ugye? :D
Mikor a két fiú lelépett valahova végre találkozhattam Miyatóval és Himikóval is,akik serényen megsétáltattak és még enni is adtak. Ezúton is köszönöm ;) - egy kis lébecolgatás után viszont Himiko eltűnt. De helyette visszajött Raito, szóval semmi gond! Miyatóval még pózerkodtak is nekem egy-két kép erejéig ;) (93!!) Aztán Raito el,mi meg futottunk a vonathoz :D király (Y) Főleg,mert lekéstem és Oka-san kiakadt telefonon keresztül. Aztán a viharfelhők elszálltak,mikor megoldást találtunk^^ - így hazajutottam egészségben :D

Egyébként nagyon örültem neki,hogy végre találkoztam Miyatóval. És Himikót is jó volt megismerni! :D Nagyon jó kis napot tudtunk magunk mögött, még egyszer köszönöm :)

Más: Miwako és Kamikuu barátnőimmel karöltve nekifogtunk az élethez. Persze eddig is úgy voltunk,de,ha minden össze jön,most megváltozik egy picit ez :D - azért remélem a barátság fenn marad^^


Az én drága apukámmal meg már megint kimarad egy-két nap :/ hülye munka, de mi mást tehetnék? Ami kell az kell. :D A munkát ezúton meg az én drága Hirómnak ♥ köszönöm^^ nélküle nem ment volna :D


BLOG: maaaaaajd xDDDD

Mára léptem, de majd jelentkezem, búcsúzóul ajánlom figyelmetekbe ezt a nem túl mindennapi DL cp-seket az előadásukkal, akikről szintén újdonsült barátnőim tudósítottak engem :D - fergeteges xD

0 megjegyzés: