BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2013. október 12., szombat

Szerelmes ikerpár és VN lány animében

A mai két témánk (na tessék, már úgy is kezdem, mintha tényleg egy hülye műsorban lennénk?!) két hosszabb anime. Nem sorozat egyik sem, de ettől még megéri megnézni! ;)

Boku wa Imōto ni Koi o Suru (~50 perc): A történetet jópáran kifujjolhatják, de azokat ezúton megkérem, hogy szíveskedjenek távozni. Kicsit olyan ez, mint mikor a buszon azt olvasod, hogy "a kulturált utas a buszon nem étkezik, a többinek meg TILOS" - nos, igen... ez pedig egy nagyon kis aranyos anime :D Eltekintve a különös szerelmi száltól, amit rosszabb esetben nevezhetnek groteszknek vagy elítélendőnek. Nem is tudom, nekem mindig is bejöttek az ilyen tiltott szerelmes drámás cuccok! Na meg aztán ez egy dráma, szóval túl sokat nem tudunk hisztizni miatta, de ki is akarna? Én nem.
Tehát: a sztori két főszereplője egy ikerpáros Yori és Iku. Persze, mint ikrek elég jóban vannak, csak ez valamiért egy idő után megváltozott, mert Yori, a srác, elkezdett idegenkedni Ikutól, a lánytól. {Ha eddig eljutottál, akkor gratulálok ;)} jöhet a level 2! Azért távolodik el tőle, mert, mint később kiderült, beleszeretett a lányba. {Itt vagytok még?! Amennyiben igen, haladjunk tovább...} Tehát mivel ez így alakult megpróbálja titkolni fű-fa előtt, sőt, a titok megtartásáért még egy felelőtlen kapcsolatba is képes belebonyolódni, de ebből a történet során semmi nem lesz. Na, de majd kiderül, sok már a spoiler!
Igazából többet nem is tudok mondani róla, csak tán megemlíthetem még az aranyos cicának tekinthető kutyát a végén, amit a kiscsaj a hattyú halálának imitálása közepedte elnevez Yorinak, bátyjához hasonlóan, aki mégiscsak elhúzza az igát otthonról, mert mégis milyen lenne már, ha a szülők tudomást szeretnének gyermekeik nem épp testvéries kapcsolatáról? Nos, igen, kissé kínos lenne, meg szerintem az anya egyből szívrohamot is kapna, az apáról nem is beszélve, de talán ez is megoldható, hiszen a japán kórházak tök fejlettek, nem?
Jó, ez már egy hatalmas kitérő volt, vissza a műhöz: szerintem egész jó a rajzolása, de nem dobtam hátast tőle. A színek viszonylag élénkek, de nem kifejezetten. Ezektől eltekintve, viszont, mint történet szerintem nagyon is jó, és nem kissé unreális, de kit zavar, ha az ember egy shoujo fangörl? Mindenképp megér egy próbát, nekem nagyon tetszett, és már vagy milliószor megnéztem :D A fura felállás ellenére még vannak benne komoly mondandók is - persze nem az, hogy fogd a kishúgod és vidd el egy love hotelbe, de azért van! Majd meglátjátok ;)

Heart no Kuni no Alice (~85 perc): Már nem egyszer fordult elő, hogy egy Visual Novelből animét csináltak, ugye? Nos, ez a Wonderfull Wonderlandben sincs másképpen, ugyanis ez is eredetileg VN volt, bár tudomásom szerint manga is van belőle. Én viszont elkövettem azt a hatalmas hibát, hogy úgy néztem meg, hogy se a játékkal nem játszottam, sem pedig a mangát nem olvastam, és így aztán három megnézés után sem minden részlet egyértelmű. Szerintem azért olvassatok bele a mangába, legalább, oké? Mert kissé idegesítő ez a tudatlanság xD
A sztori persze elég jó, hiszen egy VN-ről van szó, azért már bocsássa meg az ég! Ergó fordulatokkal és bishounenekkel teli mestermű. A történetet végig fedi egy apró homály, amit még nem tudtam kiküszöbölni, de a chatben jelezhetitek, ha ti igen! És, ismétlem: kioktatásra nincs szükségem xDDD Nem kifejezetten azért csinálom, amit csinálok, hogy itt veszekedjek, meg lenyeljem a beszólásokat, hanem csak egy jó kis szórakozás, vágesz?! xD
Tehát, vissza a történethez: adott a megszokott sztori, amit Lewis Carol megírt. Van a kiscsaj, aki unalmas délután végigszenvedése helyett elkezd követni egy öltönyös nyulat, aki valahonnan el akar késni, vagyis nem akar, csak örökké azt hajtja, hogy nincs idő blabla... tudjátok! Aztán mikor átkerülünk a Csodaországba a sztori vesz egy 180 fokos fordulatot, és a nyúlból egy überszexi bishi lesz, aki kapásból... mindegy, ezt nem lövöm le! :D - szóval: a lánynak van egy időkapszulaszerűsége, ami segítene, hogy visszajusson a világába, csak meg kell töltenie az üveget. Megnövés és összemenés nincs benne amúgy, de az üvegcse az elmaradhatatlan része a sztorinak, nem? :D Csak aztán ebbe a Kalaposnak (név szerint Bloodnak - a kedvencem *o*) is lesz beleszólása, de ez csak a történet legeslegvégén, az ending után kerül előtérbe. Ezért fontos, hogy végignézzétek! Én csak a második alkalommal döbbentem rá, ezért hívom fel külön a figyelmet ;)
Aztán a történet össze-vissza megy. Követhetetlennek ítélhető, de azért fel lehet fogni! :D Viszont a szálak kuszasága miatt nem térnék ki erre külön...
Ennyit az elemzésről, menjünk külsőségekre is: szép technika, de hát ez nem is meglepő lévén, hogy 2011-es animéről beszélünk. Alice karaktere sem azaz überbombázó, viszont mégis mindenki őbele van belezúgva, de ez már csak így van az ilyenekbe, nem? :D Jó is lenne ha valóra válna :3 Nekem is jól jönne pl. egy Ace *-* - félretéve az álmodozást: figyelmetekbe ajánlom, mert nem rossz, de azért a mangát érdemes elolvasni, legalább felfogjátok a történetet, amin én még most is dolgozom xD

Ez volt a mai adag, köszönöm a közönség érdeklődését ;) Némi visszajelzés azért jó lenne, hogy "szia, én olvasom a blogod", vagy ilyesmi, de nem kötelező a disznótól. Csak legalább tudnám, hogy van e közönségem, tehát érdemes e megválogatnom a szavaimat ;) Pápi!

0 megjegyzés: