BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2013. december 1., vasárnap

Életszimulálás + Nico Nico, fűszerezve a szadista vámpírskacokkal ;)


Ó, Mina-sanok! Már kismillió éve nem írtam. Éppenséggel azért, mert lusta voltam, nem másért. De már az is haladás ha beismerjük, nem? :3
Gőzerővel repesztek a suliba (amennyiben ez a hármas átlaggal lehetséges) és próbálok megbékélni a gondolattal, hogy nem én vagyok Komouri Yui! Ehem... ő a Diabolik Lovers (anime újdonság!!) főhősnője. Egész cuki, de néha már az agyamra megy! Mondjuk erről nem ő tehet. Az első hat rész csak abból áll, hogy menekül a hat szexuális, szadista, perverz bishi-vámpír elől... részletesebb véleményt viszont csak akkor adok, ha végignéztem! :D
A mai témám pedig: NICO NICO!!!^^ Igazából nem sokat találtam erről a japán zenei (?) műfajról, csupán azt tudom nyújtani, amit én látok: vannak tök jó zenék és képekből van hozzá történet! Lássunk egy példát... a kedvenc: Madness of Duke Venomaniac!


A videóhoz mindenki ki tud találni magának egy akármilyen történetet! Lássuk az én verziómat. A képek alapján nekem az jött le, hogy van a lila hajú, körömlakkos csávó, aki jó messze lakik a falutól/olyan faluban lakik ahol senki nem él. Az eltévedt hölgyeményből az elején meg arra tudtam következtetni, hogy ezek a lányok szerelmi csalódásokon mentek keresztül életük ezen pontján. A mi drága Lilánk meg ezt kihasználva eldönti, hogy majd ő megadja nekik azt, amire szükségük van! Ez addig oké, hogy megadja! De milyen módon? Ezt én hipnotizálásnak nevezném az egyik képen látható üres tekintetű, szőke lány miatt.
Lila úgy gondolja, hogy elég sanyarú gyermekkorát csak a lányokkal való testi érintkezések során tudja feledni - de ez lesz a veszte. Ugyanis a szőke lány, mint kiderült: egy srác, aki leszúrja. Annak is lila haja van, ezért én úgy gondolom, hogy minden bizonnyal a tesója... aztán kinek mi! És a lányok végre elmenekülnek Lilától. THE END

Igen ám, de ezt csak én látom így. Ha valaki jobban megnézi, akkor lehet neki más történetek jutnak eszébe! Nem is baj ez.
Összességében a Nico Nico is anime lehet, bár mégis manga szerűen. Mert épp a képek a videó animálása során egymás között ugyan mozognak! Aztán meg ki tudja? Ezt én így látom.

Másik történet: az angyallány és a földi lán szerelme! Ne, ne ijedjetek meg, mert a lány éppenséggel fiúvá változik öngyilkossága után! Csak akkor már a másik hölgyemény házasodni készül. Ez már az angyalka öngyilkolása előtt is így volt, csak most beteljesül a vágya! Vagyis teljesülne, ha nem lenne még egy vágya, ami az előbbinél erősebb... a lány/fiú szerelme! Mert én már tudom, hogy fiú, de lehet lelkileg még lány xDDD vagyis még alkatilag is, no! O.o
Szép kis videó, sírtam rajta :)


Szóval azt hiszem ennyivel lezárhatom a napot, mert Okka-san épp a fülemet rágja, hogy húzzak aludni, mert holnap megint sírni fogok neki, hogy álmos vagyok.
Sebaj! Majd jelentkezem hétvégén, ha Hiroto-kunnal (ő egy új-régi barátom, majd beszámolok róla is) befejezzük a hócsináló táncot! :)
Addig meg itt van az aktuális kedvencem ebből az ún. Nico Nico-ból:


Majd jelentkezem, vége ;)

0 megjegyzés: