BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2013. december 8., vasárnap

New Designe!!!

Azt hiszem ma végre rájöttem miért utálok dizit cserélni. Mert sok a baj vele! Noha nem 100% saját a dizi, attól még a kódokban kell ezt-azt csinálni. Már a fejem szakad szét tőle! Mert most is mi volt? Hát én jólelkűen nekifogtam és meg is csináltam - háromszor!!! Hát igen, három a magyar igazság, ugye? Hm?
Ez pedig úgy történhetett, hogy nem szoktam menteni, mert azt szeretném, hogy csak a teljesen kész dizi kerüljön nyilvánosságra. Ez is így alakult! Aztán véletlenül - valahogy - bezártam az el nem mentett HTML kódot O.o igen, kaptam is idegbajt!
A második próbálkozásnál is már mindennel megvoltam, amikor rájöttem, hogy nem kifejezetten tetszik a kurzor... épp ezért próbáltam egy saját kurzort tenni rá, amiből megint csak az lett, hogy a modulok elcsúsztak oldalt és az Istenért sem akartak normálisan sorban állni. Simán agyhalált kaptam tőle, de közben még lebonyolítottam egy beszélgetést is Rin-channal... szerencsétlen lány csak azt hallotta, hogy miközben ő a szerelmi életét beszéli ki, a vonal túlsó végén meg ilyen reakciók jönnek:
- Te k**** dizi! Wááááh!! Idióta! NEM NORMÁLIS! Te nyomorult... - és efféléket. Persze utána kisvártatva letudta ennyivel:
- Jó, nem zavarlak, csináld csak, majd beszélünk! - persze heves bocsánatkérésbe kezdtem, de ő akkor is letette ^^" Éljen a barátság!!! O.O

Erről jut eszembe: tegnap Hiro-kunnál voltam. Megnéztük a Step Up-ot és a Greas-t. Mindkettőt én választottam! Persze ez se ment úgy, mint a karikacsapás, mert míg az első filmet én beszéltem végig (csak elmondtam, hogy mi lesz benne - és igazam volt! Az ilyen romantikus sablonsztorikat simán kitalálhatja az ember lánya...), addig a másodikat ő. Szerinte John Travolta buzisan jár, szerintem meg jó a hangja :P Ééééés ilyesmik történtek.
Persze a filmezés során telezabáltuk magunkat mindenféle hízlaló nasival (popi, csoki, túrórudi, sok-sok üdítő), aminek során én elkezdtem hálát adni az égnek, hogy a fiúk normálisak és nem folyton a körvonalaikkal foglalatoskodnak! Ebben a barát zónában viszont lenne egy-két kivetni valóm, de most még ezt hagyjuk :)
Szóval így alakult a tegnapom! :D Az anyukája amúgy rémkedves. Nekem szimpatikus volt legalábbis! ^^

Ma még jövök anime ismertetővel, de most tartok egy hosszabb szünetet, ami alatt hajat mosok és kakaó ivás közben átolvasom a nyelvtan tételeimet, mert fogalmam sincs, hogy holnap felelek e vagy sem... addig pá! :D

u.i.: BOLDOG MÁSODIK ADVENTET^^ Remélem mindenki kapott valami finomat a Mikulástól pénteken :D

0 megjegyzés: