BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012. október 15., hétfő

Amikor eldöntöttem mi lesz a sorsom...


Fárasztó egy utolsó nap...
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Hali! Ismét itt vagyok... *közönség halálsikolya* Megfogattam magamnak, hogy minden nap írok a blogba! *egy újabb halálsikoly* És eddig be is tartom! Nem tudom meddig lesz ez ilyen szép rendszerben... De! Visszatérve az eredeti témára (még nem is beszéltünk semmiről): a mai napom k** fárasztó volt... Ahoz képest, hogy utolsó nap (az őszi szünet előtt) volt ez a mai... De ha nem probléma akkor elregélném... *közönség: dehogyís! (jajj ne O_o)* Köszönöm... Tehát: tegnap még úgy volt, hogy a nővérem ma bejön a bemutató órára (a nővérem elég idős ehez 19 éves) ha fel tud kelni. Ő lett volna az én mencsváram mivel nem tanultam... És ha ő ott van akkor az a tanár se pattog nekem! (A Fizika és a Matek tanárom ugyanaz: egy 150 cm-es nő xD) Hát az volt a szerencsém, hogy nem sűrűn kérdezősködött... Akkor: ezután még volt 4 órám (5 órám volt ma holott csak 4 lett megbeszélve...) De az utolsó órán szemetet kellett szedni az iskola környékén, de mi az óvoda környékét is átnyálaztuk (nem kell szószerint érteni). A sulim neve: Petőfi Sándor Általános Iskola csakhogy mi átneveztük (igazából én, de ez nem nagy dicsőség... minden hülyeséget én találok ki...) Petőfi Sándor Általános Iskola és Szemét Szedő Tanfolyam... A tanárok repestek az örömtől... (gondolhatjátok...) De amikor Edit néni (Német tanár) mondta, hogy már csak az óvoda van hátra akkor, mint akinek golyót eresztettek a fejébe kiterültünk... Az ovi után jött a kézmosás, az ebéd és a hazajövetel! Ez volt talán a legjobb amikor megtudtam, hogy megyünk haza. Csak aztán osztályfőnök felhívta a figyelmünket a délutáni előadásra: Október 23.-ai ünnepély 22.-én... xD Na akkor már kész voltam... Aztán amikor hazajöttem volt jó is a mai napban: anyukám megvette a ♥Mondo♥-t... Nagyon szeretem őt! Nem csak azért, mert megvette a legnagyszerűbb anime-manga újságomat, hanem, mert neki köszönhetem, hogy élek! Bár néha nagyon fel tudom magam ezen idegesíteni... (kis emo!) (nem vok emós!!!) De... minden esetre túl tudom magamat élni... xD Tehát: hazaértem és meglepődtem amikor nem találtam az asztalon az újságot (pedig tegnap megbeszéltem anyuval, hogy vegye meg az én pénzemből, oda is adtam neki azt a 1000 Ft-ot holott: csak 790 lenne), de amikor bejöttem a szobába, hogy letegyem a táskámat akkor észre vettem az ágyon... Volt aztán öröm! Aztán, mint a jó gyerekek kiültem a konyhába olvasgatni a nővérem is ott szorgoskodott, mert tudni illik jött a barátja oszt ő csinált neki Lasagne-t... (lazannya, az annya!) És szerény személyiségem hasonlít egy kicsit Garfildéra és jómagam is szeretem a Lasagne-t... De ezen kívül nem vagyok egy túlsúlyos macska, hanem egy 13 éves lány aki... na most majdnem elárultam, hogy hány kiló vagyok... de nem! Nem is vagyok se túl súlyos, de se túl kövér... szerintem legalább is! Ha nem hiszed nézz meg myvipen! És tehát visszatérve: olvasgatok, mint a jó gyerekek... Aztán a nővérem leküld a boltba! És én utálok boltba járkálni! De a végén mégis leküldött... Tejet kellett vennem 1 l-t. Le is mentem! Meg is vettem a tejet. És ismételten: nagy szerencsétlenségemre... xD Az ár meglett emelve és engem a nővérem csak 200 Ft-al küldött le engem... Szal kétszer fordultam! De még ez se volt elég... A jó Istennek még egyszer meg kellett taposnia engem... Felcsengetek a maradék 10 Ft-ért oszt erre Enikő (a nővérem) lenyomja a kaputelefont... Aztán még egyszer felcsengetek: akkor tudtam vele beszélni. Na: hallom, hogy jön lefele és kezembe nyom 400 Ft-ot... Mondom: ez mi? Enikő meg: kellene egy kiló liszt is... Na ekkor már vízbe folytottam volna magam! *képzeletben fejest ugrik a Petőfibányai tóba, közönsége nagy örömére...* De még ekkor is visszamentem... Ajj! Túl lágyszívű vagyok... Aztán itthon még egyszer átnéztem (neeem! nem a Matekot... Az nem is én lennék!) a MONDO-t... Majd leültem gépezni, de a nővérkém (a kis drága) fent volt msn-en és persze valaki rögtön ráírt... A barátja! Na: beszélgettek egymással egy kicsit aztán nekem készülődenem kellett a délutáni előadásra. El is készültem időre! Bár az előadás 16:45-kor lett volna én 16:30-kor már nem voltam a színen. Elmentem az egyik barátnőmért akivel a suliban megbeszéltük, hogy majd felmegyek érte. Megérkeztünk! xD Ezt feltétlenül le kellett írnom... Aztán az előadás elején a polgár-mester vagy ki... *nagyon látszik, hogy még egy éve sincs annak, hogy ideköltözött/tek* fel olvasott egy teljes könyvet... Beszél így a 23.-ai eseményekről aztán szóbakerül, hogy erről mit gondolunk ma aztán azt mondja: ...és puszinyuszi...-mi meg csak lesünk, hogy mi van... xD De szó szerint: PUSZINYUSZI!!! Nagyon kemény volt... Aztán jött a bemondó és bemondta a Petőfi Sándor Általános Iskola Irodalom-szakkörös diákjai előadását. Nem is volt rossz! Túl éltem... Sőt! Jó is volt! Különösen az, hogy leültünk mert a nővérem nem engette, hogy sport cipőt vegyek fel. Rámerőszakolta a magassarkúmat, ami tulajdon képpen nagyon jól néz ki, csak hát... Kényelmetlen egy olyan fél/negyed óra után... Az elején tök kényelmes! :) Az előadás után hazajövetel Dorina barátnőmet rávettem, hogy jöjjön arra felénk. Mert ő tulajdon képpen teljesen más irányban lakik! (más utcában) De aztán amikor hazajöttem annyira megszoktam a cipőt, hogy már le se akartam venni... Szóval: talán... de ez nem biztos! 70% hogy sikerült betörnöm majd egy teljes nyári-szünet után... Hiszen ez is olyasmi mint a korcsolya... (én nem tudok korcsolyázni, se magassarkúban menni) Aztán persze leültem gépezni, mint minden normális gyerek (az én ritkán vagyok)... Megnéztem az msn-t de nem volt fent senki... Azé érdekes: kb. 38 ember lehet fent nekem (nem olyan nagy dicsőség) és abból senki, de senki nem volt elérhető, de még elfoglalt se meg olyan se volt, hogy nincs a gépnél... Szívás! De semmi gáz... Ezt is túléltem! És most inkább: itt blogolok és közben játszok az idegeitekkel! Ne tagadjátok, hogy nem vagyok idegesítő... Ennyit mára! Viszlát...

Az iskola-látogatás
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Hello! Úgy látom mégse sikerült a rendszeres bejegyzés-írás... *a közönség: nem baj!* Hát szerintem se nagy probléma.... XD Így sokkal könnyebb élni... (vagy mit csinálni... -.-') Na meg tanulni! Igen! Én olyat is szoktam... :) Mert a tanulás az szükséges a tovább-tanuláshoz! (nem mint ha ezzel nem lenne tisztába egy 8.-os se...) A tovább tanulás az arról szól, hogy eldöntöd mi az életcélod... *mintha kitéptek volna egy lapot az "Ez az életed" c. kitalált olvasmányomból* De szerintem ezt is mindenki tudja! Engem anyum vett rá a tanulásra, mert azt mondta nekem, hogy "ez nagyon fontos kicsim! Jó lenne ha tanulnál, mert csak úgy kerülhetsz be a Bajzába! (ami pedig álmaim gimije...) Ezt jobb ha bevésed a pici fejecskédbe!" én meg ezen elgondolkodtam és arra jutottam, hogy: igenis igaza van! De nem ez lenne a mai téma... Mingyárt kifejtem!

Ma voltunk iskola-látogatáson a Bajzába, ami egy igen jó suli... Mindenkinek melegen ajánlom! És 4 fiúval elmentem erre az iskola látogatásra... De ezen kívül ott volt az egyik barátnőm is! Szóval túl lehetett valahogy élni... Persze szülők is voltak velünk! A barátnőm mamája és az egyik fiú anyukája. Tehát: bementünk ugye Hatvanba (a gyengébbek kedvéért: ott van a Bajza) busszal és a buszon egyik tavalyi 8.-os mellett ültem, akit Lillának hívnak (jó fej) de ez most mellékes... (Az olvasók nagy része szerintem nem is tudja kiről van szó...) És ugye ő is oda jár (most 9.-es egyértelműen). Elmesélte, hogy mi ott nagyjából a rend, mert már 2 hónapja oda jár (természetesen) és így úgy nagyjából tisztába van azzal mi ott a stájsz... (helyzet)

Na most ugorjunk egy picit! Térjünk arra a részre, hogy már bent vagyunk a suliba... Am: ugye bementünk (hát nem is maradtunk kint) *fárasztó egyéniség* az egyik terembe, ami egy amolyan rajz-terem stílusú lenne... A diákok rajzokat tesznek oda ki! És ott volt az előadás... 2 egész ÓRÁT bent ültünk és hallgattuk ahogyan az igazgató magyarázott... -.-" rágondolni is szörnyű... Kockásra ültem a hátsóm!!! :P Az alatt az idő alatt az igazgató elmondott minden hasznos tudni valót (ez tartott úgy egy óráig... a maradék időben: ...), megnéztünk egy bemutatót a suliról (és mindegyik képkockánál elidőztünk 20-20 percet... -.-" ). Aztán végre eljött a bemutató óra! Biológia volt a Fizika teremben... (bár szerintem inkább jogosabb lett volna a Fizika...) a "zajról" beszéltünk és egy zajmérő eszközzel kísérleteztünk. Pár diák kifejtette a lényeget. Aztán azzal a zajmérő-ketyerével foglalatoskodtunk: mindenféle eszközzel szórakoztunk, hogy felmenjen 100 bF (ha jól tudom) felé... De csak a riasztó (olyat is behozott az a debil tanár) haladta meg azt.... *közben majszol egy szenyát* És a bemutató-óra után lementünk (valahova, mert én csak a vezetőt követtem aki tul. kép. egy aree csaj volt) . Majd megnéztünk még egy bemutatót (ppt.) amit ezúttal a közepe felé megszakítottak egy fahin előadással... 3 srác, igazából csak 2 mert az egyik beöltözött csajnak... adta elő. Majd ment tovább a bemutató. De jó volt! Amit a csaj (aki navigált a bemutató közben) nézetett velünk az tele volt sok szép színes illusztrációval... Kiderült, hogy 100x több progi van mint az áll. isk.-ban és sokkal jobbak!^^ Ott még a valentin-napnak is külön hagyománya van... Ha felvesznek akkor lehet én is kapok legalább 1 szál rózsát vagy valamit... úgy: Valentin Nap alkalmából.... A bemutató után újra találkoztunk azzal a csajjal aki a bemutató színéhez vitt minket. Lementünk az udvarra és akkor volt egy kis kavarodás... Körül kellett volna vezetni minket a suliban, de akkor klözbe jött egy másik csoport... (mi a "Bioszos csoport" voltunk) És akkor egy kicsit elkavarodtunk... Majd megint megjelent az a kis-csaj aztán mondta, hogy várjunk oda-kint, de mi a lányokkal, (mert közben hozzánk csapódott még egy csajszi, aki úgyszint osztály társ...) ennek ellenére bementünk... Aztán megint megjelent a mi "idegen-vezetőnk" egy másik lánnyal az oldalán, valami Évivel... És az lett a vége, hogy Évi körbe vezetett minket a suliban. És mit vettem észre? Azt, hogy könnyen el lehet tévedni... XD Aztán Évi mondta, hogy már ő is tévedett ott el... A körbe-vezetés vége az lett, hogy lementünk a főkapuhoz és vártunk... XD
Aztán b.nőmmel még gyorsan beszaladtunk a mosdó-ba: ott megismertem 2 velem egy idős lányt akikkel jól kijöttünk, csak nagy a valószínűsége, hogy soha többé nem talizunk... Ha csak! Nem vesznek föl mind hármónkat +b.nőmmel együtt négyőnket... Aztán hazamentünk a barátosnőm mamájával... BUSSZAL!!! Megint... Megint elültem a hátsómat! Aztán mikor itthon lettünk egyből "go home" ... És most itthon vagyok! *jé...* De azt az egy incidenset kihagytam, hogy még az elején az igazgató nő szónoka előtt megnéztünk két előadást: egy német dalt (ami egy poén volt, annyit röhögtünk Hehe...) és egy spanyol dalt! Ami az Anastasia egyik dala volt, csak épp spanyolul... XD A történet vége az lett, hogy hazajöttem és most itt blogolok/tam...

Még ennyit a suliról: ott összesen 4+1 vagyis, 5 nyelvet lehet tanulni, és természetesen csak kettőt kell választani... A választható nyelvek: angol, német, francia, spanyol és az orosz. Én a magam részéről angolt és németet vagy spanyolt fogok tanulni az utóbbi az még kétséges... De az angol az beztos! Spanyol az most csak azért tűnt fel, mert nagyon menő és jó nyelvnek néz ki! A franciát utálom... (bocsi ha valaki az olvasók közül ezt a nyelvet tanulja!^^ ) A nővérem barátja ábrándított ki belőle... Akkor: (mit akarok még mondani vagyis: írni...) van human tantárgyas részleg is! Én arra megyek... Csak ahhoz jónak kell lenni a nyelvtanból, irodalomból, töriből (amiből jelenleg elég gázul állok), és a bioszból, föciből... Végezetül ennyit: NAGYON... SZERETNÉK... BEKERÜLNI... A ...BAJZÁBAAA!!!! *lezuhan a székről*

ViSzLáT!!!!! :)

NEE!! BETEG LETTEM!!!
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Hello mindenki! Újra itt vagyok csak ezúttal betegesen... Megfáztam! Szörnyűség... Még iskolába se mehetek! *úgy beszél, mintha szeretne iskolába menni* Csak itthon ülök és lesek... De rossz! Szerdán kezdődött... Ha nem lettem volna rosszul még jó napom is lett volna, mert a 19-ből csak 6-an voltunk suliba... A többiek elmentek iskolát látogatni... A KERI volt a célpont! Igen... Most van az iskola-látogtások ideje... Nekem a Bajza az elsődleges cél! :) Na, de a lényeget: csütörtökön itthon kellett maradnom, mert Anya nem engedte, hogy iskolába menjek. Mit csináltam? Mivel nem tudtam aludni ezért fogtam magam és betettem az InuYasha 1.évad 1.CD-jét és azt néztem... Maratont tartottam! TV nézés alatt megreggeliztem, meg mi egymás... De az ágyból csak alig pár percre kelhettem ki... Szóval: egész nap háló-ingben voltam... Az InuYasha maraton eltartott 7:00-tól 13:00-ig... Aztán kikecmeregtem és megebédeltem, csak most nem ettem annyit mint szoktam *zabagép* ... És aztán Anya mgengedte, hogy leüljek gépezni (amúgy eredetileg nem ülhetnék le a gép elé, mert büntibe vagyok a Töri 1-ek miatt... -.-" ). Aztán ezzel töltöttem a nap hátra lévő részét... Aztán estére már jobban lettem! De ma is csak 7-ig tudtam aludni... *szegény pára* (álltalában 9-10-ig alszom, de nekem sajna az is elég kevés... képes lennék az egész napot átaludni!^^) Aztán amint felkeltem első dolgom az evés volt... Aztán leültem és megnéztem a (nyugodtan nevess ki) Barbie-és a 12 táncoló hercegnőt (13 éves nagy szamár létemre még mindíg szeretettel megnézem a Barbi meséket, de jobb vagyok mint a nővérem... aki 20 éves lesz és még mindíg megnéz bármilyen mesét... de ilyenek vagyunk! Ez van... Ezt kell szeretni...) ami szerintem nagyon jó kis mese... majd annak vége lett úgy 11 óra tájékánál... Aztán kaptam egy SMS-t Anyumtól, hogy egyek joghurtot a hűtőben van (és én ettem is! XD) visszaírtam neki, hogy okés... aztán az SMS-ben még azt is írtam, hogy leülhetek e gépezni... (merthogy nem lenne szabad) és Anya azt írta vissza, hogy igen le... Na! Többször se kellett neki mondania... Utcu neki! Gépház bekapcs' képernyő, hangfal szintén. Aztán amint a gép bekapcsolt meghallgattam a Barbee-Popsztár c. albumát... És közben írtam egy történetet, de nem tetszett és így kitöröltem. Aztán csináltam egy videót (FMA-s Edward X Winry-s). És szerintem elég jó lett! :) *EGÖ-EGészséges Önbizalom* és aztán szerkesztettem egy kicsit a honlapomat: http://www.animeonceuponatime.hupont.hu/ és kiderült, hogy eddig több mint 500 látogatóm volt (nekem ez komoly örömet okozott) *hú, de sok... XD* De előtte persze: mint minden normális diák-lány (aki beteg és egyaránt az aki nem beteg) megnéztem a myVIP-em... És két ember jelölt ismerősnek! Ahhoz képest, hogy Péntek van és még ráadásul 13.-a is egész jó kis napom volt a "haldoklást" kivéve... XD Most meg itt ülök és blogolok! Nem is olyan nagy hülyeség ez mint azt hittem... Nem rég msn-eztem b.nőmmel... És mivel az én msn-em nem jó ezért a http://www.ebuddy.com/ segítségével beszéltem vele... Elmondtam neki egy jó történetet... Amit persze én találtam ki! *megint az EGÖ* És így nagyjából ennyi volt a napom... Azért remélem, hogy Hétfőre meg fogok gyógyulni! :) És akkor nem lesz ilyen uncsi a napom... Ezen kívül: 25.-én lecc a névnapom! :) *feltűnési viszketegség* Bye-bye!!! ♥Szösszy-chan♥ alias: KittyKeeh

Az a híres Vörös Major...
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Sziasztok! Hát: nem hiába mondják, hogy a Vörös Majorba csak olyan (most nem akarok megsérteni senkit aki netán: olvassa a blogomat, és a Vörös Majorba jár) furcsa és különös egyéniségek jármak... Én már csak tudom! Hiszen: ma voltam ott először és egyben utóljára is... Nem nyerte el a tetszésem az a suli! Amikor kint voltunk az "udvaron" ami szerintem egyenesen egy dsungelre hasonlít, akkor a diákok úgy néztek ránk, mintha szellemet látnának... Ennyire ilyesztőek vagyunk? Én amúgy se akartam oda igazán elmenni... Csak azért mentem oda, mert a barátnőm mondta, hogy menjek el és legalább nem jövök suliba... Persze! Ha tényleg nem kellett volna utánna visszamenni a suliba, akkor még talán lett is volna értelme annak, hogy elmenjek abba az érdekes suliba. A tata (aki bejött előadást tartani) az egy csomó ideig csak beszélt és nagyon érdekes akcentussal... (Ezen nevettünk is a többiekkel, hogy a "t" betűs szavakat mindíg olyan érdekesen, olyan köpködősen mondta... ^^" ) Aztán bemutatta az iskolát egy nagyon amatőr ppt.-s bemutatóval. Ettől még én is jobbat tudok! -.-" Szóval: nem volt épp valami király egy hely... Amikor kint voltunk az udvaron (az még a tata szövege előtt volt) megnéztük az egyik épületet, mert vagy egy csomó épület volt ott! És visszatérve: amikor beléptünk az ajtón minden szem ránk meredett. Anyám! Hát most komolyan: úgy néztek ott is ránk mint aki életében nem látott fehér - embert... Aztán ugye bementünk meghallgatni a papi dumáját és erről már nyilatkoztam szóval ne firtassuk... -.- Kész katasztrófa volt!!! El akarom felejteni... Aztán: amikor visszajöttünk Selypről már mehettünk is a suliba és még majdnem 2 órát bent ültünk... Páran hazamentek... Jól tették! És aztán akik voltak a Majorban már csak 2 jómagammal együtt 3 személy volt. És aztán már jött is egy PUF!! Az egyik osztálytársam verekedett egy 7.-es sráccal. De erről ennyit! A többi az bizalmas információ (már ami a verekedést illeti)... Mert egyik barátnőm sínylette meg. Szóval: erről ennyit. Aztán Tánni (az egyik lány aki jött Majorba és ott maradt a sulinkba) és én megebédeltünk aztán Evy (a másik lány, nem ebédlős) megvárta Tánnit. Úgy volt, hogy haza mennek és mégis maradtak. Valaki miatt... De én addig szépen nyugodtan haza cammogtam és... Voala!! Végre itthon vagyok, békességben és remélem, hogy soha többé nem lesz ilyen iszonyúan szörnyű napom... Még igazolatlant is kaptam! ˇˇ Mert hazahoztam a táskám. Mivel: először úgy indultam ennek a napnak, hogy suliba és nem pedig Majorba megyek. Még ilyet! 
Holnap megyünk az osztállyal Egerbe a Pályaválasztási Kiállításra. Az remélem jobban sül el, mint ez a mai nap. Még nyilatkozom! Bye-bye... 

Gondolatok a közel-jövőről
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Sziasztok! Ma voltam anyummal 60-ba. Elnéztünk a LIDL-be és vásároltunk. Amikor beléptünk a boltba csodálkoztunk: *tátott szájjal lestek... -.-"* már minden Karácsonyos meg Mikulásos volt! Már-már a Karis díszeknél is leragadtunk, mert ugye márciusban jöttünk ide és nem hoztunk magunkal egy darab kari-díszt se... :) *ez igazán érdekes: tavasszal nem volt észben a Karácsony... XD* De most már válogattunk: én leragadtam az üdvözlő lapoknál... Volt Micimackós és Hercegnős na meg olyan hétköznapi... (gondolhatjátok: bő választékban volt részünk...)De minden esetre: olyan érdekes, hogy már novemberben is lehet karácsonyos cuccot venni. Mit novemberben! Már a múlt hónapban, októberben is lehetett kapni! Ezek betegek ezek a boltosok! (Már elnézést kérek aki netán boltos vagy épp annak a gyereke...) Lehet jövőre is ez lesz! Sőt: nem lehet hanem beztos Isten! Amúgy: ha jobban belegondolunk... Nem csak az üzletek állnak fényben hanem, a lakóházak is. A múltkor amikor jöttem hazafelé a boltból (büntetésem ellenére az üzletbe lemehetek) körülnéztem: csomó ember a kis lakásokat is kidíszítette. Mi álltalában mindíg: 22-23.-án díszítünk. A fát pedig 24.-én, mint ezt a legtöbben. Visszatérve a lakások kidíszítéséhez: a suliból hazafelé Lina barátnőmmel bementünk a Játsziba (mi csak a Lelkek Világának hívjuk *anime fanok*) és onnan hazafelé jövet bekukkantottam a társasházas övezetbe. Hát! Most egy kicsit olyan leszek, mint egy gyerek: (végülis az vagyok) az olyan volt, mint egy meseország ahol örökké karácsony van! Már pár helyen villogók is voltak. Akkor egy kicsit meglepődtem amikor megláttam, hogy egy "Mikulás" mászik fel a másodikra... Aztán kicsit közelebbről is megnéztem: az csak egy mű Mikulás volt... -.-" Kicsit égő 13 évesen ezen leragadni... -.-" De: még égőbb egy internetes webre felrakni... :) De mind egy... Mindenkinek vannak rosszabb pillanatai... :) ezt a témát itt lezárom... Visszatérve az eredeti témára: az idei karácsony lesz az első karácsonyom itt Pb.-n... Nagyon remélem, hogy jó lesz! Szilveszterkor nyilván Ecsegen leszek... De ennél most nem ragadok le, mert az még messze van. Na: ma a suliban meggyújtottuk az 1. adventi gyertyát. Tök furi! Már Pénteken gyújtogatni... XD 
Igazából én azt sem akarom elhinni, hogy Vasárnap már Advent 1 Vasárnapja lesz. De ha elhiszem ha nem! Mégis az lesz... Aztán hamar Karííííí!!!!!^^ Búcsúzóul itt a vers amit Linával költöttünk, ma a gyertyagyújtáskor: 
Ég a gyertya ég!
El ne aludjék,
Szívünkből a szeretet:
Ki takaroggyék!! XD
bye: KittyKeeh^^
(mindenki kedvence *EGÖ* ♥Szösszy-chan♥)

0 megjegyzés: