BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012. október 21., vasárnap

Amikor nem tudtam mit írni, de írni akartam...


Itt a Karácsony, jöhetnek a problémák!
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Hali-hali! Itt van az első számú kedvenc: KittyKeeh^^ !! *egoizmus a köbön...-.-"* Tegnap anyum megkérdezte, hogy mit kérek karácsonyra és én mivel még úgy különösebben nem gondolkoztam ezen a témán, ezért csak mondtam pár dolgot ami az eszembe jutott... Persze utánna elmondtam anyának, hogy még nem gondolkoztam ezen a téren... De még van 3 hetem, hogy kitaláljam! 3 hét? O_o Jézusom! *már a káromkodás is a karácsonyi témához kapcsolódik...* 3 hét az édes kevés, hogy megoldjak mindent... Még azt se találtam ki, hogy mit vegyek a családomnak! De... Van némi kis elképzelésem! Anyunak kinéztem az egyik barátnőjének a boltjában egy fain kis üveg-angyalkát... Melisnek hívják a boltost, aki a család jóbarátja. Tehát azt a üveg-angyalkát, meg még valami kis apróságot, mert nincs túlsok zsebpénzem! Bár... Lehet van olyan személy az olvasók és a többi ember között akik ezt a zsebpénzt egy 13 éves lánynak sokalják... 6000- valamennyi... Pontosan nem tudom... ^^" Aztán (visszatérve az ajándék- témára) Enikő jelentette a legnagyobb problémát, mert amikor ezen gondolkoztam (igen... én olyat is tudok) hirtelen nem jutott semmi az eszembe... De nagy nehezen kitaláltam! Am: valami kis sminket... Mert az én Enikőmről azt kell tudni, hogy nagyon szereti az efféle kence - ficéket... Ezért valami ilyesmire gondoltam! Bár ez jelent némi kis problémát... Mert az a kérdés áll fent, hogy honnan a fenébel szalajtsak neki kence - ficét? Na, majd ha anyuval ketten bemegyünk 60-ba! Ha lesz még Kari előtt olyan, hogy ketten megyünk oda... Végülis! Pesten is meglehet venni! Csakhát.... Kari előtt megyünk Pestre megvenni az unokaöcséimnek az ajándékot. Ja és anya ilyenkor nézi ki az én és az Enikő ajándékát is... Meg is veszi! Tehát... A lényeg az: hogy meg tudom majd oldani, ha mást nem akkor majd bemegyek egyedül Pásztóra egyik hétvégén... Ugyanis: hétvégente (ezt már tudjuk, de...) Ecsegen szoktam lenni, és Ecsegről mindíg van busz Pásztóra! Szóval: meg tudom oldani! ^^ Aztán: apumnak mit is vegyek ... Ezen még gondolkodok! Neki ugyanis muszály Karira venni vmit mert 25.-én van a születésnapja. De csak bízzák ide! Én addigra feltalálom magam... Háh *.*!! Karácsony lesz... Karácsony! *megőrül egy pillanat erejéig* Last christmas! I give you may heart! What the very most ... *énekel* Ez nem igaz... Teljesen megőrültem! *vettük észre... -.-"* Na tehát: szó- ami szó- nekem a tél a kedvenc hónapom. Jobb is mint a nyár! Legalább nem kell megőrülni a melegségtől... ^^" Tehát: ami a szilvesztert illeti... ha minden igaz Dominikánál leszek szilveszterkor! Megígértem neki, akkor jobb lesz betartani! Na, de most hirtelen nincs több dolog ami így az eszembe jut. Na jól van! Nem zaklatlak titeket... VISZLÁT!! ( We wish you merry christmas! We wish you merry christmas! And the happy New Year! ) *még mindíg énekel* 
BYE-BYE!! ^^

Mi történt december 6.-án?
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Am: mindjárt kifejtem... December 6.-án én Ecsegen voltam és édesapám megmondta, hogy ő nem hajlandó nkünk mikulás-csomagot venni, de adott helyette egy ezrest... *fúú... de gonosz!^^"* Megszámoltam hány csomagot kaptam: 5 db-ot ha jól számolom... Tavaly kicsivel több volt, de az nem tartott tovább egy hétnél... Azután már valahogyan eltűntek... Varázslat! -.-" Ha valakinek van ötlete, hogy ki lopta el *a neve: ♦KittyKeeh♦ alias ♥Szösszy-chan♥* az jelezzen! És most is hibádzik pár csoki meg nyalóka... XD Van ez így! De: ami a jelen Mikulást illeti... Lemaradtam a Péntek esti Mikulás buliról ahol a lányoknak ingyen volt a belépő és a jó buli helyett Ecsegre mentem ahol egy darab csomagot se kaptam... De semmi baj! Túl éltem, mert ott volt velem az egyik barátnőm és TV-ztünk meg hülyültünk és ilyenek... Szóval nem mondhatom, hogy rossz volt, mert még az unoka-öcséimet is láttam... Imádnivaló kis kölykök! (utálom őket, de "nem annyira") Hárman vannak! (mind a három maga az ördög...) Lacó, Dávid, Dani... Bár mostmár nem is annyira utálom őket! Kiskoromban jobban gyűlöltem őket, mint azt, hogy egy kisgyerektől egy állat elveszi a nyalókáját... (higyjetek nekem! Az nagyon rossz ha lenyúlják az édességed!) De már nagyon jóba vagyok velük... És amikor hazajöttem *gyors témaváltás* apa a kezem,be nyomta az ezrest... Másnap (ma) elmentem fodrászhoz és az 5000 Ft-osomból 2000 Ft ráment... De még mindíg megvan a 5000-esem, mert (hála apa ezresének) kiteljesítettem.... És ezt a 5000 valamennyi forintot (valamennyi=nem pont 5000 Ft-om van... APRÓ PÉNZ!!!) a karácsonyi ajándékozásra tartogatom... Már leírtam, hogy kinek mit veszek, igaz? Igaz... *válaszol önmagának* Remélem mindenki örömét leli az én kis apróságaimban... Mert azért nem akarom az egész pénzem elkölteni... Annak Anya se örülne! ^^ Tényleg: a jóhír! *már akinek* Már csak ez a hét és a jövőhét lesz teljes hét ami "normális" (csomó tanár lebetegedett, még a Matek tanár is aki eddig nem sűrűn *soha* betegeskedett, az osztályfőnökünknek, szegénykének meghalt az apukája ezért csak a jövőhéten, és még az se biztos, tud csak bejönni stb.) hétként zajlik le... Remélem gyorsan letelik ez a pár nap! Ja és igen: remélem most mindenki olyan boldog mint ébn! BYE!!
♦KittyKeeh♦ alias ♥Szösszy-chan♥;

Vége az előkészületnek, végre!
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Sziasztok! *közvélemény: jaaaajj!! Ez má' megint itt van?! -.-" * Látom milyen lelkesek vagytok, hogy újra találkozunk...^^ Tehát: remélem már mindenki megvette az ajándékokat a családtagjainak... Én már majdnem! Tehát ami eddig megvan az: anyának-egy DVD (Dirty Dancing), egy csat; Nővéremnek-egy hajpánt, egy fülbevaló és mind kettőjüknek tettem hozzá egy angyalkát... Akkor: apunak, mamáknak még nem tudom mit kéne, de majd utánna nézek... még úgyis megyunk (remélem) vásárolni... aztán meg, már gondolom mindenki izgatott a karácsony miatt... Nekem ez a kedvenc ünnepem... Mert ugye kapunk vagy egy tucat ajándékot esetleg többet. És mivel ez amolyan családi ünnep: nem túl jó ha nem otthon ünneplik. Én egy ajándékot már oda-adtam valakinek: egyik b.nőmnek. Szegényke sose jut MONDO-hoz ezért adtam neki egyet. Örült is neki! És én is megkaptam a decemberi számot. Annyira tök jó! Nagyon tetszik... Már el is olvastam!^^ Nekem már a hónap eleje óta Christmas Feelingem van... Most meg beteg vagyok, de még mindíg csak ezen jár az eszem... ^^ Ma meg suliba kellett volna mennem, de anya azt mondta, hogy maradjak itthon... Hát nem kellett kétszer mondania! xD Nos, visszatérve a karácsonyra: nyilván mindenkinek vannak kedvenc karácsonyi zenéi vagy albumai... Nekem van egy csomó nagyon tök jó zene ami tetszik (közben a görényem - igen nekem olyan is van - itt döglik az ágy alatt, eszméletlenül fekszik szegény állat és csak alszik, meg: alszik, na és: alszik, meg még mindíg alszik...), itt van pár ilyen szám: (TESSÉK MEGHALLGATNI!!!)

http://www.youtube.com/watch?v=K5bo4VDEH-U&feature=related -Mariah Carey: All I want for christmas is you




http://www.youtube.com/watch?v=nZ6VMV0oBkw -(hazai) Bella Levente: Száncsengő


http://www.youtube.com/watch?v=ocKte_g-nv4 - Ill Divo: White Christmas



Szóval ez a pici pakk lenne az ami a szívem ügye... Ezek a kedvenc dalaim... azaz: csak a fele annak amit szeretek... Hát: kíváncsi vagyok a ti bestetekre is! Ha gondoljátok írjátok meg üziben: stellafigura@citromail.hu . Ha tudom akkor felrakom egy külön bejegyzésben az összes összegyűjtött dalt amit ti küldtetek! De kifejezetten: CSAK karácsonyi lehet... Abban az esetben ha senki nem írja meg a kedvenc dalait akkor ez most ki marad és jövőre majd újból megpróbálom. Hát nekem most mennem kell! Bye!! És: (mivel most egy darabig nem írok) Boldog karácsonyt mindenkinek! ^^ Pusziííí!! KittyKeeh^^ alias: Szösszy-chan

Újra megint!!!
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Heloka!!! Már tényleg jó, jó sok ideje nem írtam! Ezért elnézést kérek minden kedves olvasómtól... :) De már vége a félévi szorongásnak és így több időm lesz a blogolásra! Remélem legalább is... :D Na szóval! Mai témánk: egy jó kis anime... Soul Eater!!!! Aki ismeri az jelentkezzen!! xD am: tehát... a Soul Eater egy nagyon klassz kis anime lenne ami az ismert "ellenünk a túlvilág" sémát veszi alapul: az emberek lelkét gonosz boszorkák és mindenféle bizarr szörnyek vadásszák, dolgukat pedig bátor hőseink a Shibusen középiskola tanulói nehezítik. A tanulókat az élet szentségének védelmére képezi ki a bölcs és hatalmas Shinigami sama igazgató úr, aki konkréttan maga a Halál... xD a tanulók párokban harcolnak és dolgoznak. Az az érdekesség, hogy a párosok tagjainak ellenkező neműeknek kell lenniük. Vagyis: a fegyvernek vagy a fegyvermesternek férfinak kell lennie és fordítva is! Vannak kivételek: akik pl. trióban dolgoznak... fegyvermesterből mindenképp csak egynek szabad lennie, és ebből adódóan a fegyver állhat két főből. Ilyen triót alkot a Death the Kid, Lis x Petty nevű csoportunk is! Róluk még később beszélünk... de a történet főszereplői az két, igen ellentétes páros: Soul Eater (innen a sztori címe) és Maka Albarn lennének. Maka (a lány xD) lenne a kissé stréber karakter, akit ha Soul nevű, vagány és kissé beképzelt srác néha felmérgesít, akkor ha van nála könyv levág egy - két tockost partnerének! De itt most az a kérdés, hogy ez most csak barátság, vagy talán komolyabb szerelem?? Ez a történet folyamán válaszra lelő kérdés lesz... szóval a főpárosról egyenlőre ennyit... van mellettük még pár lappangó szereplőtípus is: itt van rögtön a Black Star X Tsubaki párosunk!! Elemezzük csak gyorsan ezt a duót: kezdjük Black Star-al! Ő talán még Soul-nál is beképzeltebb... sőt! Az egész történetben ő a legnagyképűbb pasas! A lányok nem egoisták... hál' istennek!! Szóval: az a szlogenje, hogy "hatalmasságom". Talán nincs is olyan rész amiben ne mondaná magáról, hogy (így kezdi a mondatot) "Hatalmasságom..." ebből az embernek a sztori menete közben szinte mindíg elege van... na jó! Az elején nem... :) Akkor: Tsubaki (nevének jelentése kamillavirág) a visszahúzódó, szelíd, mindenkit szerető, lelki szemetes lenne a hiú Black Star fegyvere... több fegyverré is át tud alakulni pl. árnykard, dobó-csillag stb. szóval: hasznos társ! Nem csak a harc mezőn hanem amúgy is... akkor: kik vannak még? Ja igen! A Kid-Lis-Petty triónk... róluk már volt szó, dee... Kid lenne Shinigami sama fia (bár én nem tudom, ti hogy vagytok vele, de szerintem egy olyan személynek aki nem áll másból, csak egy köpenyből, egy pár kesztyűből és egy halálfejből, annak, hogya ménykűbe lehet gyereke?!) xD tehát: ő igazán olyan magának való karakter, akinek jók a beszólásai, emellett egy kicsit bolond, mert él hal a szimetriáért (az álma is ezt mutatja: létre akar hozni egy teljesen szimetrikus világot, a kis szellemi... javasolnák neki egy jó konduktort... xD Kid fanok bocsiííí!!!! :D), emellett nagyon vagesz csávó... ő lenne a sztori csendes-szépfiúja, mert tényleg ő néz ki a legnormálisabban a karakterek közül... kivéve talán azt, hogy az egyik oldalon három fehér csík villog a fehér hajában... xD na meg azt, hogy egy halálfej van a ruháján... amikor épp nem a fehér ingjét viseli... na, de nekem személy szerint ő a kedvenc karakterem... (ahhoz képest, hogy idáig mennyire szidtam... xD) a kedvenc párosom pedig a: Soul X Maka páros lenne... régen Soul volt a kedvenc karakterem így a sztori elején... amég fel nem tűnt Kid! :) Na, de... mindenkinek megvan a saját véleménye... ja és: Excalibur fanok figyelem! A bűvös kard itt is feltűnik csak épp egy fokkal idegesítőbb állapotban... itt egy fehér... nem is tudom mihez hasonlítsam! Ilyen... egér, elefánt és macska vagy kutya keverék lenne... de lényeg: felettébb idegesítő!! Szörnyen... :S Na, de... a történet folyamán feltűnnek még egyéb jó fej karakterek! Pl. van egy Chrona nevű személy, aki nem is tudom... most fiú e vagy lány... de! Első ránézésre mindenki rávágja, hogy lány! Csak aztán jönnek azok a bizonyos epizódok amikor, kétségbe esünk! Vajon ez most pasi vagy csaj lenne? De! Erre és a többire senki sem tud jó választ adni! Ahhoz, hogy választ kapjál meg kell nézned, hiszen... itt csak a aját véleményedre számíthatsz! Na pá! Majd legközelebb találkozunk... ó! És... mostanság animékről fogok beszélni... ha érdekel: olvasd a blogot továbbra is!! www.kittykeeh.blogspot.com
Na jó! BYE ^^ megpróbálok még ebben a hónapban írni... de addig is! Hajrá! Lélekfalók... :)

0 megjegyzés: