BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012. október 28., vasárnap

Death Note - Mi lenne ha?


Egy kis panasz meg egy újabb történet ^^
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Halihó! Mi a helyzet veletek? Velem csak annyi, hogy megint büntetést kaptam... ez csak egy figyelmeztetés, hogy így most nem sűrűn fogok írni nektek a blogomban! De addig is: kérnék tőletek egy szívességet! Kérlek - kérlek! Legyetek rendszeres olvasók! Csak ennyi a kérésem... xD Visszatérve az eredeti témára: ez nem igazság! Miért pont én? Miért mindíg én kapok büntit? Miért pont én szívok ennyit? Na, jó... ez nem volt szép tőlem! Mert nyilván mindenki volt már ilyen helyzetben... elég szívás, ugye? Na, de! A lényeget: mostanság újra rá vagyunk kattanva a Death Note - ra. Aki még nem ismeri: keressen rá! De én is elmondom a lényeget: egy Yagami Light nevű egyetemista rátalál egy gyilkoló erejű füzetre. Akinek a nevét beírják a noteszba: az meghal. (Nem is olyan rossz, ugye? Nekem is kéne egy ilyen füzike!!!) Am: és ez a füzet egy, bizonyos Ryuk nevű halálistené lenne. Aki mostanság feszt ott repked Light körül. De Light csak bűnözőket öl. A bűntetteket Kira néven hajtja végre és a történet folyamán az apja, Yagami úr (most hirtelen nem tudom a nevét) beáll egy nyomozóirodába pár társával. Egy L (álnév) nevű fiatal ember úgymond: kollégái lesznek, aki Kira ellen nyomoz. Na, és így nagyjából ennyi! Ha érdekel, mondom! Keress rá! Tehát: a lényeg. Kitaláltunk egy ilyen Death Note - os szlogent a mi iskolánknak is: (persze még régebben, de most értem oda, hogy írjak róla nektek) Egy romlott iskolában, egy romlott "közösségben" két unatkozó zseni (ez lenne Light és Mikami, aki a második évadban jelenik meg a színen, nekem ő a kedvencem), találkozik két unatkozó, kis hebrencs diáklánnyal. - és innen már ki is találtunk egy történetet: ( xD ) érdekelne? Na, tessék!

Death Note - Mi lenne ha?
Na, ez eddig egy jó kérdés, de talán választ kapunk rá! ^^ Am: a történet... egy olyan iskolában játszódik, ami álltalános iskola és közép iskola is egyben. A neve: Mina Seiko Általános Iskola és Gimnázium. Elég furcsa, de nem az iskola elrendezése, hanem a közössége miatt. Itt senkiben sem bízhatsz! Aki ma a legjobb barátod, holnap a főellenséged! Egy csoportot kivéve: lánycsoport! Itt a lányok valahogyan összetartóbbak mint a fiúk. Tehát: két lány, Luna és Ella (ez lennék én és barátnőm) az osztályterem felé igyekeznek. Földrajzról nem épp a legbiztonságosabb elkésni! Az osztályfőnök tartja. Már 3 perce becsöngettek. A hosszú folyosón mély csönd ül. Semmi sikongatás vagy kiabálás. A 8. osztály ennek a bizonyos folyosónak a végén található. Az osztály mellett van a könyvtár. A könyvtár mellett pedig a 9. évfolyamos osztály. Oda most két új tanuló érkezik. A két lány előtt járnak jóval:
- Szerinted tetszeni fog?
- Ne aggódj Mikami! Semmi baj nem lesz.
- Te könnyen beszélsz Light! Te már 3 - szor is voltál új diák én meg még nem is!
A két fiú mellett hirtelen elsuhannak a lányok:
- Bocsi!
- Te Luna! Nem ezek voltak az új diákok?
- Most, hogy mondod! *lefékez*- Sziasztok! Ti vagytok az új srácok?
- Igen...
- Az jó! *bájos mosoly*
- Öüm: *suttogva* te Ella? Miért beszélsz ilyen lazán az ismeretlen emberekkel?
- Jaj Lun! *szintén suttog* Emlékezz csak vissza! Én is, amikor új diák voltam mindenki engem nézett! Zavarban is voltam... nagyon féltem és csak anyumba tudtam belebújni! Most gondolj bele: ők is ilyenek... ráadásul! Még csak 9. -esek! (Ez most én leszek tényleg: az eredeti verzióban Light egyetemista, Mikami pedig már dolgozik. Nos: itt mind a ketten 9.-esek! :D) Segítsünk nekik egy kis biztatással!
- Jó de!
- Semmi, de!
- Ehem... Yagami Light vagyok! Ő itt a haverom: Teru Mikami. Mi leszünk az új diáklok a 9. a - ban! Titeket, hogy hívnak?
- Ella!
- Mi van?
- Ehem: *int, hogy hajoljon oda, suttog* Ezt nem nekünk kellett volna először?
- Hát! Már mindegy! Am: a nevem Ella... ő itt a barátnőm: Luna!
- Örvendek... * kezet nyújt*
- Úgyszint! * kezetráz*
A folyosó végéről ekkor egy kiálltás hangzik:- Luna! Ella! Jöttök már?
- Persze! Mindjárt!
- Bent van osztályfőnök?
- Még nincs.
- Hogy a francba? Ez kizárt! Ő mindíg hajszál pontossággal ér be az órára!
- Dya! Gyere már ide!
- Oké! *odaszalad*
- Ez itt a két új diák: Mikami és Light.
- Sziasztok!
- Szia...
- Fiúk: ő itt Dia.
- Mi az, hogy még nincsen bent?
- Állítólag eltűnt egy lány.
- Tényleg? Kicsoda?
- Am: Éva a 6.-ból.
- Értem. Na, de, hogy? Most mi van?
- Eltűnt... reggel még itt volt aztán átküldték a könyvtárba, mert rajzuk volt, hogy vegyen ki egy Március 15.-ei könyvet. Aztán már a második óra óta nem találják.
- Wow! Vajon mi történt?
- És te ezt, hol hallottad?
- Viccelsz? Az egész iskola erről beszél!
- *2 lány egyszerre* Óó! *csodálkozó tekintet*
- Én nem hallottam... Ella?
- Én se...
- Mi történt?
Kérdezte Light egy kis értetlenkedéssel. Mikami folytatta:
- Úgy értve: tűntek már el máskor is?
- Nem.
- Hát nem! Ez a suli nem erről híres... hanem arról, hogy mekkora egy csalás az egész suli.
- Biztosak vagytok benne, hogy ide akartok jönni?
- Hát... Light ötlete volt, hogy ide járjunk, mert az iskola ahova eddig jártunk az nem volt jó hely.
- Hát... mondok én nektek valamit! Ez se...A 3 lány ekkor elkezdett jóízűen nevetgélni és a fiúk is. Ekkor megérkezett az osztályfőnök:
- Menjetek befelé! *a folyosó végéről ordít*
- Kurv** anyád!! :P*nevetés tovább*
- Mi olyan nevetséges?
- Csók tanárnő! Semmi különös... csak ismerkedünk!
- Értem... őh! Ti lennétek Yagami Light és Teru Mikami?
- Igen tanárnő...
- Akkor ti velem jöttök! Ti meg: menjetek be az osztályba! Mindjárt megyek!
Aztán ahogy ezt így elbeszélték már eltelt az óra fele. Ebből lyukas óra lesz! A folyosó most teljesen kiürült! Csönd lett az uralkodó egyén. Hamarosan kicsengetnek. Lunáék osztályában most biztos mindenki a két új fiúról beszél. Mert elég jól néznek ki! :D :$ Tehát: így ennyi az első rész. Majd megpróbálok minnél előbb géphez jutni és akkor írom tovább! Na pá mindenkinek! Jóéjt!

Death Note - Mi lenne ha?
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♥Szösszy-chan♥
Szió - Mió! Ismét találkozunk... először is: elnézést kérek, hogy ilyen hosszú - hosszú - hooosszúúúú ... *fejezd ezt be!! -_-* -kabe!!! Ehem: *műköhögés* tehát: hosszú ideje nem írtam! (3 hete...) Am: tegnap fodrásznál voltam és levágattam a hajam... xD jóóóó rövid lett! ^^ Ezért meg is kaptam a lebaszást a barátaimtól, de ez most nem lényeges! Tehát: (ezt most nagyon muszáj elújságolnom!! ) a hétvégén nem megyek Ecsegre, mert születésnapom lesz (Vasárnap Április 11.) és így (viszonylagosan) több időm lesz a gépelésre (ha a klaviatúra be nem dobja az "unalmast" ) és én arra gondoltam izé... *elpirul*, hogy mi lenne ha... (innen a sztori címe) 3 epizódos lenne a Death Note sztorim?! Nagyon mérgesek lennétek? xD Tehát: a történet egy kicsit poénosabb lesz, mint az anime... de lesznek benne komolyabb részek is! Na, de inkább olvassátok el! Véleményt várok!!

Death Note - Mi lenne ha? 2.rész

A történetünket ott hagytuk abba, hogy Light és Mikami beíratkoztak a Suliba, ahova Luna és Ella járnak... én úgy gondolom: hagyjuk azt a hosszú - hosszú- ... *ez megint kezdi?* hosszú - és hosszú beilleszkedési időszakot: ugorjunk rögtön két héttel az érkezésük után: ...
Once Upon A Time... (egyszer volt hol nem volt)
Tavasz van... (jé mily meglepő! Itt is... xD) a legvarázslatosabb hónap! (jah... persze... leszámítva a készülődést a nyári vizsgákra... xD) Nyílnak a virágok... (már amelyik) és az iskolában elkezdődik az évvégi vizsgákra való felkészülés. (Tudni illik ez olyan iskola, ahol 8.-ban és gimnáziumban 3.-ban vizsgát kell írni évvégén.) Na, meg a kompetenciára való felkészülés is szükséges! (Ált. 2., 4., 6., 8. és Középisk. 13. évfolyama számára) A diákok szabadideje sajnos kezd leszűkülni... ezért megpróbálnak minden apró percet egymással tölteni. Az iskolába, a 9. évfolyamra jár egy tanuló, aki Kira ellen nyomoz suttyomban. Ő lenne Ryuzaki Hideki. Mostanában nincs ideje a tanulásra, annyira el van foglalva K miatt... az udvaron: Light és Mikami éppen odasétálnak egy padhoz az udvaron. Ryuzaki, akit a baráti körében csak L - nek becéznek erre rögtön felkapta a fejét:
- Milyen érdekes... "Ezek mindíg együtt lógnak?" - fordult önmagához a jó öreg Hideki... aztán oda lopódzott egy fa mögé, ami történetesen a Light és Mikami padja mellett foglal helyet. Megpróbál minden feltűnést elkerülni, de mind hiába...
- Light!
- Tudom... - Light és Mikami tudják, hogy valaki kispécizte őket... úgy tesznek, mintha nem is vennék észre... de sajnos, nem bírják nem észre venni, mivel váratlanul Ella és Luna tűnik fel a színen:
- Szia L! Mit csinálsz itt? - L megilyed...
- Ááá! Ja, csak te vagy az Ella?
- Aha...
- És Luna! - szólalt meg Luna kissé türelmetlenül...
- Mit csinálsz itt? *körülnéz*
- Ella, szerintem Lightékat nézi...
- Jé! - de Ella ezt olyan hangosan és meglepetten mondta, hogy a két nyugott gengszter egyszerre felkapták a fejüket...
- Á! Lányok, nektek nem lenne órátok?
- Jujj! Luna...
- Nyugalom! Az óránk elmarad ez most lyukas óra, mert tanári gyűlés van!
- Nem kéne lent ügyelnetek az alsóban? - ezzel Mikami kérdőre vonta a két lányt, akik teljes mértékben higgadtak voltak, ezzel arra lehet következtetni, hogy...
- A 7. -esek már lent vannak!
- Ja... vagy úgy... akkor: nem jöttök ide hozzánk?
- És lám! Itt van egyik évfolyam társunk... Ryuzaki ha jól tudom?
- Light... - a két férfiú farkasszemet nézett egymással, míg a két lány és Mikami barátunk nem értettek semmit... főlleg akkor nem, amikor észrevették, hogy a két srác megöleli egymást...
- Hö?o_O
- Ha?O.O
- Hm? O_o
- Semmi baj gyerekek... ő itt egy régi barátom...
- De hiszen ti nem is ide jártatok!
- Az mellékes szivi!
- Szivi? O.O - ahogy Light ezt kimondta, Ella kérdően nézett hol Lunára, hol Mikamira...
- Hejj! Jobban teszed ha leszálsz Elláról, mert nem bírom ha egy hülye gyerek kispécizi magának a barátnőmet!
- Ez olyan édes volt tőled Luna! -._.-
- Édes? *gyilkos pillantás* Akkor visszaszívom!
- Neeeeeeh!!!!!!!!!! Hogy lehetsz ilyen!!!! T_T Olyan vagy,mint egy gonosz!
- Nem tudhatod! Mit szólnál ha tényleg gonosz lennék?
- Hát... semmit, mert már az vagy!
- Mi van?
- Semmi! ^^" ~jojj... ez ki fog nyírni... ~
- Na, várj csak! *nevet*
- Huhh... -.-" Egy percig azt hittem, hogy komolyan ki fogsz nyírni...
- Haha *gonosz nevetés* én is!
- Hát, ahogy látom ti komolyan el vagytok...
- Igen! Miért? Ryuzaki? Ti nem szoktatok ilyeneket csinálni?
- Nem.
(két lány egyszerre) - Ó...
- Na, de én megyek! Nekem órám van... szasztok!
- Csá!
- Szia!
- Hello...
- Cső...
Ekkor a két lány Light és Mikami felé fordult:
- Nektek már nincs órátok ugye?
- Vagy van?
- Nem...
- Tényleg nincs!
- aha.... akkor: nem jöttök be Tesire? Mert nekünk most ilyen óránk lesz!
- Be megyünk ha nem gond....
- Kíváncsi vagyok mit szoktatok csinálni...
- Kosár... -.-"
- Ella? Neked mi bajod van a kosárral?
- Suicsi...
- Fordítás?
- Am: egyik osztálytársunk... nem szeretjük... tiszta buzi!
- Ahha...
- Érdekesek ezek a mai fiatalok...
- Terumi! Ezt úgy mondtad mintha te már legalább 60 éves lennél!
(Mikami és Light egyszerre) - TERUMI?!
- Az!
- Ő... hát jó... Terumi... Nekem valahogy a Mikami jobban tetszett...
- Oszt mit érdekel engem, hogy te melyiket szereted?! Nekem ez tetszik és passz! - azzal a két csaj előre sprintel...
- Életemben először gondolkozom azon, hogy tényleg megüssek egy lányt!
- Ismerős... na, gyere te... Terumi!
- Hagyál békén! Már te is Light?
- *gyilkos pillantás* Valami... problémád van?-o-
Ahogy beértek Tesire, elkezdődik a történet poénosabb része!
#FRÍÍP!!# (t. úr sípja)
- Na, ti lányok? Nem játszotok?
- Na persze... a kis nyomorékok! Sose játszanak... - ez Cs. volt, az osztály legbeképzeltebb személye... Ella és Luna nem szerették, de a két fiúnak se volt szimpi... Ella cselekvésre kényszerült:
- Adj egy labdát! *elszánt pillantás Cs. felé*
- Tessék!
A labda repült! És célba talált... Cs. a földön!
- Na! Már mindjárt jobb... - a két srác kikerekedett szemekkel ( O_O ) nézték az eseményt.
- Na, nekem az ilyen csajok fullig bejönnek...
- Nekem is! ^^
A játék elkezdődött... Suicsi már játsza az eszét, és a labda kis hiján Lunát találta el... aki egy hatalmas nagy fehér papírlegyezővel a földre küldte Suicsit... mikor a tanár úr odanézett, gyorsan Light kezébe nyomta a "gyilkos eszközt" és rámutatott... a másik kettő (Ella, Terumi) csak lestek... O_O
- Hú! Na ez semmi se volt a múltkorihoz képest... ^_^
- Mert? Mi volt a múltkor?
- Hát... Luna véresre püffölte Sujcsi képét... aztán jól hátba vágta, majd egy pisztolyt fogott a srác fejéhez... én vettem el tőle! Aztán.... már engem akart kinyírni!
- Júúj...
- Hát jah... elég X-es volt!
~ Ezek a lányok veszélyesek... jobb lesz velük vigyázni a közel jövőben Light!~ - ezekkel a gondolatokkal Terumi azt akarta jelezni, hogy egy picit megijedt...

És itt ér véget a mese ezen epizódja! Később még találkozunk! -.~
BYE!!!! 

Bocsi skacok, de most nem a történetet írom, hanem egy rövid beszámolót....
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Sziasztok! Ezer bocs, de a Death Note os sztori egy ideig nem lesz folytatva, mert nem tudom kitalálni, hogy mi legyen a folytatásban... nagyon bocsiii! *Közönség: Semmi baj (fordítás: Öljük má' meg!)
Történt egy pár dolog az elmúlt hónap folyamán: pl. azt is kitaláltam, hogy egy hónapban elég lenne csak egyszer - kétszer írni... mert amúgy sem szoktam túlzásba vinni a blogolást az örökké tartó büntetésem végett... tudjátok: nem gépezhetek csak hétvégén és mivel a hétvégék nagy részét E-n töltöm ezért is hanyagolom el ennyire a blogomat. Már így is be van gyomosodva! Hihi... most eszembe jutott, az amikor országvárosoztunk anya, Holly és én és G - Gy betűnél tartotunk amikor elkezdi a nővérem: növény - gyom! Ezen egy picit összekapott anyuval, mert anya azt állítja: a gyom az nem is növény, Holly meg: de igen is az! Szerintetek?
Most harcolok a tantárgyakkal: kémiából holnap dolgozat lesz és az egyik barátnőm leírta nekem a kérdésekre a válaszokat, ezért is nagyon hálás vagyok neki! Azt tanultam, de szó szerint: a nátrium és az alumínium képletei elkezdtek üldözni engem... én Bercivel ( a vadászgörényemmel) harcra készen álltam a sarokban, de a gonosz lap csak jött felém. Szinte már megállíthatatlannak tűnt, mikor elővettem a radír gumimat! Feléfordítottam, mire ő: Á! És én megint csak: Á! Ekkor Berci beállt elém, hogy megvédjen, de mikor a lap magához tért ő visszavonult a ketrecébe. Egyedül maradtam! Most mi legyen? Megfenyegettem tehát: ki foglak radírozni, ha nem hagysz békén! De ő nem... ő akkor sem hagy engem békén! Miért van ez? Talán csak azt akarja, hogy megtanuljam? Hahh! Ebből nem eszel picinyem... tovább menekültem. Az íróasztal alá bebújtam és féltem... xD de félelmem ellenére ő nyert! Megtanultam... THE END!!! xD (beindult a fantáziája...) Akkor: melyik tantárggyal van még bajom? Aha! A némettel és az irodalommal... az irodalom az megyeget, de nem nagyon... most inkább beszéljünk a németről! Ahhoz képest, hogy egy német együttes a kedvencem, nem vagyok otthon ebben a nyelvben .... de tudok egy dalt! xD *Közönség: Ez most komolyan énekelni fog?* Nem... csak leírom...

Gutan Tage, Gutan Tage!
Sagen alle Kinder.
Grosce Kinder, kleine Kinder,
Dicke Kinder, düne Kinder.
Gutan Tage, Gutan Tage!
Sagen alle Kinder....

Nektek meg Auf Wiedersehen! Mert én lépek... majd (talán) a jövőhéten jelentkezem!

0 megjegyzés: