BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2012. október 14., vasárnap

Az első bejegyzés


(title unknown)
from ♦KittyKeeh♦ blogja by ♦Kitty Sama♦
Na igen... Az első bejegyzés! Nem is tudom, mit kéne írnom: ja igen! Ez jó ötlet... :) Kezdjük rögtön egy történettel! *mindenki felkészül a legrosszabra*
Egyik batrátnőmnek nézegettem a blogját és eszembe jutott, hogy én is csinálhatnék ilyet! Mert ahogy elnéztem azt a blogot amit a barátnőm csinált nekem is eszembe jutott pár ötlet! :D És így született meg ez is... eleinte nem láttam értelmét a blogolásnak, de aztán rájöttem, hogy ez nem is olyan rossz... Meg ez aztán nagyon menő... A suliba is szerintem sok embernek van! De az osztálytársaimmal kitaláltuk, hogy lehetne egy közös oldalunk vagy ilyen blogunk aminek a címe ez lenne: tanárellenesek oldala vagy hasonló... Most miért ne? Hiszen: csomó tanár van akit utálunk. Most nem mondok neveket! Félek, hogy pont ők fogják elolvasni (bár szerintem nem néznek ilyen úgymond: internetes webeket, azért mondom, hogy web, mert nem tudok mit mondani erre a blogra...) Akkor inkább váltsunk témát: elmesélem, hogy mi volta mai napon! *mindenki a haját tépi xD*
Az egyik osztálytársam, bizonyos: Szintia behozott a suliba egy olyan párnát amire ha ráülsz olyan hangot ad ki mintha szellentenél. Aztán van egy másik lány aki nagyon veszélyes (főleg ha ideges) és Fanninak hívják. Ő ugrik az ilyen dolgokért... Jellemző rá! -.- Elkérte Szintia barátunktól az Irodalom órára... Amikor a tanárnő bejött jelentés után volt eg kis légző gyakorlat (hülyeség, de annak a tanárnak ez a mániája) majd le kellett ülni. Aztán elkezdett beszélni (mármint a tanár) Móricz Zsigmond életéről. Ekkor az egyik ostoba fiúnak eszébejutott hülyülni... A tanárnő leordította a fejét! Aztán: hirtelen csönd (mint az ilyenkor szokásos). Majd Fanni ráült arra a párnára és... #PUF# Az osztályba hirtelen mindenki ránézett a hamarosan kifakadó lányra és olyan röhögés lett a vége, hogy az már ordítás volt... xD A tanárnő ekkor leült a székre... De még előtte alaposan átvizslatta, hogy nem e tettünk valami ehhez hasonló csapdát az Ő székére... xD
Nos, jobb témám nem volt! Ezt elmondtam és kész... Mára ennyi! *mindenki -éljen!!-t kiált* De hamarosan újra írok... :) *mindenki a homlokára csap* Köszönöm...

0 megjegyzés: