BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2014. május 20., kedd

|| Children of Distance or my Childhood? ||

Na az angolom még mindig csillagos ötös, ugye? Csak érettségin buktatnak meg :"D

Na, nem is ez a lényeg, mint ígértem - ugyanis - ma egy olyan összefoglaló bejegyzéssel érkezem,amiben kitérek gyermekkorom nagy kedvenceire és arra is, hogy hogyan ismerkedtem meg az animék világával :) - aztán lehet még ma, de nem biztos, hogy írom a következő személyes véleményem a Kamikaze Kaitou Jeanne-ról meg a Paradise Kissről :)
Egy szó,mint száz: fogjunk neki :D hosszú lesz^^"


Anime? WTF?
Elég komplikált a sztori,hogy én miként figyeltem fel az animékre, de megpróbálom átadni :3
Amikor még én kisebb voltam (~7 év) akkor még nem volt kábel TV, csak ilyen német adó. Ott ismerkedtem meg életem első animéjével, a Sailor Moonnal. Persze egy hét éves kislánynak miért ne lopná magát a szívébe egy csigacopfos-szőke super-heroin? Bár a grafikája elég kezdetleges volt,azért egy fokkal talán jobb, mint a Dragon Ballé... ez a kettő volt az első párosom, amiket nem sokkal ezután még a magyar RTL-en is leadtak :D Kuzinommal már reggel 6-tól virrasztottunk a TV előtt,mert soha nem tudtuk mikor kezdődik,pedig többnyire 7-8 körül szokott.
A német adón láttam amúgy a többit is: a Yu-Gi-Oh!-t, amit imádtam és még kártyám is volt Nee-channal együtt, a Wedding Peach-et, ami lényegében kezet foghat a Sailor Moonnal, a Card Captor Sakurát, ami megint hasonló és még a Kamikaze Kaitou Jeanne-t is, amiről most nem írok,mert azt újra megnéztem és majd hozom az elemzést. De azt megjegyzem,hogy Nee-channak volt egy Jeanne-os rajzfüzete, amit én szétvagdostam^^"
Voltak azért extrémebb mesék is, nem csak ilyen csilli-villi, sziszi-puszi, rózsaszín-cukiságos lányok, akik Harry Pottert játszottak... ilyen volt az Inuyasha,ami nagyon imádok a mai napig. Vagy az Aika, a One Piece, a Ranma, a Conan és a Noir. Ez utóbbinak a zenéjét imádom!


Tehát ilyesmik voltak. A Shin-chant ki ne hagyjam,mert az valami fergeteges :D Szeretettel ajánlom bárkinek,aki nevetni akar - a rajzolása viszont elég gáz xD Shin-chan 1.rész

Mikor lett kábel TVnk akkor találtunk rá Nee-channal az A+-ra, ami szerintem sokkal többet ért,mint az Énimex... :( ezen adtak japánul is animét,felirattal, mint pl. a Gravi vagy a Nerima Daikon Brothers (?) és társaik... köztük a PK(=Paradise Kiss) is! De erről is később :")
De mellettük ott voltak a magyar kedvencek is,mint a Tokyo Mew Mew és a többi... amiről most tartok előadást :D

Fav Anime?
Tokyo Mew Mew - a szokásos maho shoujo anime. Cicalányokká (meg ilyesmikké) változó iskoláslányok, perverz űrmanók és még sokan mások. A sorozat varázsát szerintem a fordulatosság adta. Mindig volt valami,ami miatt meg akartam nézni a folytatást :) Emellett már az első rész is olyan ínmédiátrex volt,hogy csak hű... az tetszett amúgy nagyon!
Ami nem tetszett az a zene. Noha a zuhany alatt még a mai napig előjön, azért nekem nem tetszett annyira, de lehet csak azért,mert angol. Most milyen már,hogy egy japán animének angol OP-je van? Bár az eredetinek talán nem,de bevallom én ezt még csak magyarul láttam.
Kaleido Star - tipikus shoujo, amiben senki nem jön össze senkivel xD De azért jó, elnézem az össze-vissza ugrálásokat :D Az egyik Mondoban volt róla egy frankó cikk, ami királyul leírta miről szól az anime. Egyébként ez inkább Nee-chan kedvence volt :D
Naruto - Na ez az az anime, amiből,ha még egyszer meglátom az erdős Orochimarus-nyelvnyújtogatós részeket,akkor reflexből elkapcsolok. Egy időben örökké azt adták :( Aztán mikor kapcsoltam volna a Jetixre ott is ez ment xD élmény volt ♥ - ám a Shippuuden állítólag sokkal jobb. Majd meglátjuk! :)
YuYu Hakuso - ez meg egy Shongoku-utánzat,csak kicsit szebb a rajzolása :D na meg vannak benne érzelgések is... amúgy tipikusan 70-80-as évek sztájl^^ Nem tudok róla mit írni, engem csak Keiko és Yusuke románca érdekelt :D
Nana - Na, ez az az anime, amit tavaly kezdtem el, de még most sem fejeztem be xD Pedig már nincs sok hátra csak 10 rész^^" de nagyon jó, olyan, mint a PK :) joseinek állítják be,de nekem is tetszik,pedig én köztudottan kislányos-alkat vagyok xD és ez a "roksztár leszek - gjejeje" nekem nagyon tetszetős :D De várjunk csak... (spoiler következik) REN KAJAK MEG FOG HALNI A MANGÁBAN? :( Vagy az animében is? Mert akkor én biza nem nézem meg...
Trigun - Ebből nem sokat láttam és amit láttam sem tetszett^^" Meg lehet kövezni, de ez az igazság :D Ez az ostoba bérgyilkos (?) annyira nem pálya nekem^^"
Hellsing - Na, ez már tetszett,csak úúúúgy féltem utána az esti-utcákon egyedül sétálni xD Én vagyok Victoria +_+ - amúgy elég fiús anime. Nagymellű nők futkosnak néhol benne és rengeteg perverzkedés is akad...
Trinithy Blood - Másik vámpíros kedvenc. Egy kicsit extrémebb volt szerintem, de nagyon tudtam azonosulni pl. az Esther karakterével :D Ez az anime amúgy tökéletes bizonyíték a magyar-japán BFF-ségre. Tudtam én,hogy szerettek minket ♥
Egy testvérharccal a tetőpontban szerintem mindenkinek érdemes belenézni. Mondjuk nem az érzelgősebbeknek,mert hát nem túl szerelem-központú, csak az ED :D


Ettől függetlenül teljesen jó :) Fordulatos meg minden^^
Ghost in the Shell - Ezzel hagyjatok... -.-" Nekem soha nem tetszett az ilyen robotos-agymosós stílusú öldöklés... akciódús az biztos és a végén a beszélgető robotok cukik voltak, meg minden, de akkor SEM! Fiúknak viszont javaslom, mert ez az ő világuk :D A rajzok amúgy pl. nagyon szépek!
Paradise Kiss - majd később írok róla :D
Gravitation - YAOI!!! De mivel én imádom a yaoit,ezért kitérek erre is :D Bár a hőnszeretett Shiuchit az egyik régi történetemben használtam fel a legútáltabb személy fedőneveként, de ennek a csávónak (animebelinek) amúgy is idegölő karaktere van, ez az igazság :| nekem Yuki a kedvencem *-* a tipikus bishi ♥ és pedig ő nem is énekel és nem is jár ribis cuccokban, mint a főhős xD
Fullmetal Alchemist - Na ez nagyon jó anime volt,de erről meséltem is már :D még DVD-n is vettem kettőt, szóval imádtam <3 Bár a BT annyira más,mint a Bölcsek kövés :(
Full Metal Panic? - éééés egy első generációs VN adoptáció! Adott a pszichopata-szadista vezéregyént alakító liba és egy militarista-őrült katonapasi,akit bedobnak egy suliba,hogy vigyázzon erre a nem mindennapi természetű lányra :D Amúgy én inkább shounennek mondanám ezt is, mint shoujonak^^" Robotok, harc stb. Sok-sok dráma,de megannyi nevetés. Bár ez utóbbi inkább a Fumoffuba kerül előtérbe :D
Kukucska - üdv a kannibál-csirkék világában! Kajak omlettet ettek benne... nagyon beteg szerintem O.O Vajon ők tudták,hogy az is madár? xD
Kilari - Ebbe belekezdtem újra a nyáron,de eljutottam a második részig. Nagyon aranyos meg minden,de már sokszor láttam,hogy lesz a szerelmes kislányból egy giga-megasztár :D
D-Gray Man - Ebből nem sokat néztem. Akkor volt számomra programon, mikor mamámnál aludtam, ahol nincs internet, gép (és sokszor még WC papír se-lol), de kábel TV az igen xD Az ősrégi sezlonyon(=heverő, én az ágyra értem,mert mama is mindig arra használja) feküdve, a mama által készített liba-toll paplannal nyakig betakaródzva. Igen, ezt néztem, míg ő aludt :) De már rég nem aludtam nála, de előttünk a Summer *-*
Bleach - Megint egy Naruto-felfogás. Ismétlés a tudás anyja, nem? Lol. Csak már untam,hogy Orihimét örökké elrabolták xD Pedig nekem ő volt a kedvencem <3
Ez egész Inuyasha-szerű volt szerintem. Mindig új szörnyek-halálistenek-lidércek jöttek és dobták fel a szellemlátó-főhős mindennapjait xD - nekem nagyon tetszett :D még DVD-n is megvettem az első négy részt!

Éééés azt hiszem ennyi jutott eszembe mára :/ Lehet volt,amit kihagytam, előfordulhat^^" De ki tud minden részletet észben tartani? :D
Tehát ez volt a "gyerekkorom animéi" történet^^ legközelebb majd az ismertetővel jövök :) Addig meg legyetek jók és oyasumi <3 :D

0 megjegyzés: