BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2014. május 26., hétfő

|| Egyrészes románcok+bolhából elefántot, Hiro-kun :) ||

Ahoj :D
 Az utóbbi időben ugye képtelen voltam animéket nézni, mert a gépemen zéró a szabadhely és, mint írtam korábban is ezt az indavideó nem tolerálja és én csak ott szoktam animéket nézni. Nekem csak az a bajom a youtubebal, hogy az angol feliratokat még értegetem, de amúgy nem minden részt tudok megtalálni. Éppen ezért a VN-eket nézem, mármint a végigjátszásokat,amiket felpakolgatnak ilyen fangirlök (de komolyan: létezik olyan fiú, aki ilyen fiúháremes VN-ekkel játszik?? xD). Elvagyok vele,de nem pótol semmi animét... még a mangák sem! Újabban amúgy oneshotokat olvasok :D Ilyen ismertetőket hoztam ma is... - és bocsi, ha esetleg ugyanaz a kép, mint pl. AA-n,de mást nem találtam én se :(

Omae no Karada ni Kiitemiro: Ez az egyrészes egy srácról szólt (srác,igen,mert a nevek ilyen rövid művekben nem számolnak sehova xD), aki soha nem vetette meg a testi örömöket,amíg igazán nem lett szerelmes. De ki hinne egy olyan macsónak, aki csak az éjszakai örömöket keresi? :D Hát, női főszereplőnk semmi képen, bár olykor kétségek gyötrik. Aha, ilyen mangás-látványos szeret-nem szeret szenvedés, tudjátok... xD de a oneshotoknak (legalábbis amiket én olvastam eddig) többnyire happy end a vége. Tehát itt is az lesz! :D Amit én hiányolok és úgy a többiből is - meg lényegében az animékből is olykor xD - az a befejezettlenség. Vagyis na: nekem olyan se füle-se farka végződésnek tűnnek ezek,amiket bármikor lehetne folytatni :D Nem úgy, mint pl. a Kamisama Kissben... de hagyjuk!

Hizamazuite Ai o Chikae: Ennek nagyon jó története volt... imádom az ilyen gazda-szolga kapcsolatokat,mert hát ez is olyasmi, ugye :D a csávó a leányzó testőre,de nem nagyon foglalkozik vele a manga, hogy miért... de ez nem is baj,mert attól nagyon is jó! A leányzó pl. már elég régóta szerelmes belé, de az mindig bunkó meg ilyesmi. Tipikus, ugye? xD - aztán közbejön egy iskolai baleset, egy emberrablás és egy csók :) - nagyon tetszett *-*

Eternal Moment: Nos, ettől nem dobtam hátast, annyira nem is tetszett, meg annak ellenére, hogy azt írják, hogy jól követhető az én agykapacitásom mégsem bírt el vele. Ja és szerintem a színek kissé zavaróak! A manga szerintem legyen fekete-fehér :) - egy szakítsunk-ne szakítsunk vívódás van benne,de a végén nem szakítanak ugye^^" ennyi a lényeg amúgy... meg szerintem pedofil a csávó,mert ez a lány nagyon gyereknek néz ki O.O

Boku no Kan de Bansan o: Ez a sztori ugyanott gyönyörű, mint ahol poénos. Épp annyira vidám, mint amennyire szomorú! Egy lány, aki tök olyan, mintha képtelen lenne emberi érzelmekre és egy fogatlan (?) vámpír, aki már a halálán van és utolsó napjait a csajszival töltené. Éppenséggel ez azért muris, mert hát akkor találkoznak először mikor ezt így magában eldönti xD A végére viszont nem számoltam, szomorú :(

BlackxBlack: Egy démon beleszeret egy angyali emberlányba. Eddig jó, ugye? Ja, csak éppen a démon szexuális kisugárzásához nem épp szexuális pokrócmodor tartozik xD de ez melyik lánynak nem tetszik? A végén úgyis megjavul :3 - elég érdekes kalandokba keverednek amúgy. Ez nagyon jó történet volt! A végén annyira aranyos jelenet várt ♥

Antique Wish e Youkoso: Na ez volt a valami! Kis perverzió, kis érzékiség - minden. Hát ezt vagy kétszer elolvastam, mert nagyon tetszett. A kőkemény, meghódíthatatlan szépfiúba beleszeret egy lány és jön az Ouran High School szindróma: elront valamit egy boltban, így a fiúnak kell dolgozni, aki nem kezeskedik azért, ha az valamit elront. Sőt: meg is bünteti érte ;) - de aztán mindenre fény derül, hogy mi-miért van és így rendbe jönnek a dolgok. Szerettem!^^

Amai Akumu no Memai: Ez tetszett talán a legjobban (éppen a befejező mondat miatt xD), bár nem kifejezetten értem, hogy most a csávó akkor szellem e vagy halott. De annyi baj legyen, mert ettől jó a történet *-* Nekem az eleje miatt olyan Diabolik Lovers feelingű, éppen ezért imádhattam talán *szemet forgat* A csaj szülei elutaznak és ő egy idegen ismerőshöz kerül, aki nem akárkicsoda - és nem is akárhogy néz ki :$ Na de ha érdekes, akkor olvassátok el, megéri ;)

2 Kai Me no Hajimete no Koi: A tanár-diák tiltott kapocs nekem mindig is a kedvenceim voltak (bár a témából visszavettem mikor végignéztem a Houkago: Nureta Seifuku hentait) és éppen ezért dobogtatta meg a szívem ez a gyönyörű darab :D A két főhős gyerekkori barát, csak a korkülönbség lehetővé teszi,hogy a fiú tanári gyakornok legyen és a lány meg a diáklány. Ettől függetlenül, mikor letelik a gyakornoki időszaka a srácnak és elmegy a suliból történik egy s más :) Majd meglátjátok,nagyon jó *-*



Ééééés vége: ez volt a mai adag és előre is bocsánat, hogyha összeszedetlen voltam, de közben beütött a kraccs egy barátnőmnél és rájött, hogy hazudok. Hát, ebben is van egy-két kivétel, mint pl. a mostani, de azért persze: szoktam hazudni xD de ki nem? :) - na sebaj^^
Remélem legközelebb tényleg animékkel jöhetek,elvileg holnap Hiro-kun megszereli a gépemet, szóval majd kiderül, ha beborul :D oyasumi^^

PS.: I Love You, Hiroto-kuuuun! :D Nfufufu :3

0 megjegyzés: