BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2014. május 16., péntek

Nico Nico + egy kis Oneshot || Suliszerelem a köbön ♥


Nem, ma nem animebejegyzéssel jöttem,ne örüljetek azért, mert csak egy mangát mutatok be megfűszerezve egy kis videóval és némi előrejelzéssel... kelet felől megsokszorozódik a felhőzet, helyenként zápor és zivatar alakulhat ki. Na persze...
Ehelyett arra gondoltam,hogy ha oda jutok akkor összegzem a régi animéket,amiket még egészen kislány koromban néztem (lol: 5-10 évvel ezelőtt xD) és próbálok sorrendben haladni,miközben elmagyarázom melyikhez milyen élethelyzet párosult :) Persze erre csak nagyvonalakban fogok kitérni, mert azért nem olyan elsődleges ez az "emlékezz rám" sztori... az animékre összpontosítok majd, avagy arra próbálok! :D
Remélem minél előbb oda jutok^^ - amúgy most elkezdtem pár animét. Nem tudom melyiket fejezem be először, de amiket most nézek azok nem túl hosszú részesek. Kivéve a Kamikaze Kaitou Jeanne, de annyi baj legyen!


Toraware Beast, manga (1 kötet): épp ebben a percben (0.25) fejeztem be ezt az egyrészes mangát. Hát meg kell hagyni többet ér,mint azok a mai tini filmek! Mindig ugyanaz a sztori: az egyik félnek (legyen Pannika) megtetszik a másik (legyen Petike), aztán elmennek ide-oda, jól érzik magukat és aztán összevesznek, majd a vita szítója szenved egy sort látványosan, aztán szembeszáll egy komplett tini-cica fegyverarzenállal és megmondja nekik a frankót: ő nem közéjük való. Aztán ezt feltehetőleg meghallja a másik fél és így Petike és Pannika boldogan élnek amíg meg nem hallnak.
Jó! Akkor ehhez az alapsztorihoz adjunk hozzá egy transzit, egy pedofilt és egy mangát, amit mindkettő fél szeret. Aztán kész is a történet! :)
Aranyos volt.... szerintem egy hosszú, esős délutánon (mint amilyen mostanság van) pont jó egy fél órára^^ csak nyugodtan! Addicton fent van ;)

Én mára ennyit szántam. Mennem kell,mert ha holnap Hiroto jön és én elalszok a Dragon Ball közben, akkor abból semmi jó nem sül ki! Majd jelentkezem máskor az ígért anyaggal ;) oyasumi ♥

0 megjegyzés: