BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2014. május 5., hétfő

|| A nyomik védelmében ||

Konichiwa^^ 
Ma nem egy anime-ismertetővel érkezem, hanem egy műfajról fogalmazom meg kérdéseimet. A műfaj az, amiből a legtöbb ismertetőt írtam: shoujo animék bishi-háremekkel...
Nem tudom, hogy vajon másnak is szemet szúrt e már, de ezekben a shoujo és bishi-háremes animékben mindig egy szerencsétlen, nyomi, esetlen leányzó kerül jó sok fiú közé, akik nem gyengén jól néznek ki. De vajon ez így van a valóságban is? Tökéletes példa erre, a Beastly c. Alex Flinn regény is, ami végtére is a Szépség és a Szörnyeteg alapjára épült, majdnem annak koppintása, csak a szörny szemszögéből. Ebben is láthatjuk, hogy a szexi szépfiú csak akkor veszi észre a szépet a nyomikban, mikor ő maga egy ronda szörnyé változik. Amúgy, ha végig az a kúl pasi maradna, akkor nem kifejezetten jött volna össze ezzel a Lindyvel, aki a tökéletes nyomi-szerelmes kislány megtestesítője volt, míg Kyle jól néz ki. Aztán persze a csaj is beleszeret mikor már a fiú lett gáz, nem pedig ő... - na ennyit a szépirodalmi művekről! Lássuk a mangákat és animéket...
Az első bishi-hárem shoujo manga, ami eszembe jut az a Yorugata Aijin Senmonten. Igazából az Ouran High School Host Club vámpíros verziója... nekem azért tetszett :D Bár a lány körbe van véve szexi vámpírokkal,de igazából csak egyre koncentrál és a fiú is viszont. Oh, akkor ez mégsem volt jó példa? Segáz.. mert itt van rögtön, amit már elemeztem egy jó pár. Hogy ne is menjünk nagyon vissza,de az Utapri az tökéletes példa erre. Nézzétek már meg ezt a Harukát! Katasztrófa mennyire béna és kis cukorfalat. Hát most nem azért, de szerintem én sem vagyok másabb és igazából nem forognak körülöttem a fiúk. Jó, az más, hogy a blogon nagy a szám, emellett most életem párja mellett nem nagyon vágyakozom a többi fiú társaságára, de azért na... gondoljunk már bele! Hogy ne is menjünk messzire csak ismét itt van Akane-chan. Ő is egy világi aranyos kiscsaj és mégis eddigi élete során egyszer volt kapcsolata és az se valami számot tevő már ne haragudjon őkegyelme, hogy pont vele példálódzom :D
Megint egy másik példa az Amnesia. Az nem kifejezetten szerelmi sokszög mondjuk, de azért olyasmi... bármelyik valóságba ment a lány, azért ott mindig volt egy szerelme. Pedig elég esetlenke ő is! Bár azt én bevallom nőiesen, hogy nekem az eddigi összes hárem-animém közül ő volt a kedvenc leányzóm... nem tehetek róla, benne volt valami, ami végedt magamra ismertem! HOPP! Helyben is vagyunk... ezeknek az animéknek szerény véleményem szerint azért üti a nullát a realitás tartalmuk, mert a valóságban ilyesmi soha nem fog megtörténni, vagy csak nagyon ritka esetekben. De a válaszom az, hogy így a kevésbé népszerű és bevállalós réteg is ki tudja élni magát: a VN-ekben példának okáért szó szerint. Most néztem ezt a Let's Play Diabolik Loverst a jútubon. Egy német leányzó felpakolgatta a végigjátszásait, de nem is ez a lényeg... az ilyen VN-ekben 100%-osan ki tudod élni magad! Na jó... csak 50%, mert nem tudsz japánul - vagy ha igen akkor bocs :D de sebaj, mert én speciell elbeszélgetek magamba olyankor. Lásd a magyar VN-ben a Csábításból jeles oldalán. Amikor egy epizódot már sokadszor játszik végig az ember lánya, akkor muszáj valamivel feldobni, nem? :D - de már megint elkanyarodtunk. Tehát a DL VN... ebben is ugye Yui képében császkálhatunk 6 szexi vámpír között, akik olykor a vérünket szívják, máskor egy templomban molesztálnak, esetleg a szívünk helyére passzolják egy feudális vámpírdíva szívét, aki aztán az ébredés pillanatán olykor átveszi felettünk az irányítást... LOL :D de ettől még megvan a kereszttűz a hat fiú között, akik szintén full bishounenek tetőtől talpig! Csak épp pszichopaták és idegbeteg, perverz állatok,de ez nem baj xD ettől szeretet van ♥ - viszont itt is (már, ha az animét nézzük) rögtön az elején elbukunk a saját lábunkban és jönnek a fiúk, akik kiröhögnek, mikor egy keresztet tolunk a képükbe. Hol itt a baj? Csak ott, hogy a karakterünk nyomi és a valóságban nem fognak full-bishi palik kergetőzni velünk majd' 10 részen át... annyi baj legyen! Hiszen, ha a valóságban nincs ilyen hát PC-n van! :D Avagy PSP-n, Xbox-on, ami nekem nincs -.-"
Csak azt nem értem: MIÉRT?! (na már nem azt, hogy miért nincsenek olyan eszközeim, mert ez egyszerű ugyanis csóró vagyok) A hárem animék-mangák-VN-ek világában miért léteznek ilyen utópisztikus jelenések?! Mire jó ilyen álomképeket ringatni? Hát erre is van válaszom: kinek nem esik jól kicsit kilépni a hétköznapok szürke, monoton világából? :) Kell ennyi vágyálom, egyszer mindenki lehet jó értelemben a középpontban. Ez viszont érvényes a fiúkra is, mert ők is ugyanezt az utat járják, csak nekik természetesen női hárem VN gyűjteményük van xD amúgy is ez már sokkal egyszerűbb kérdés lenne, mert ők csak brutális, gyilkolós, háborús, szexelős vagy járműves és néha logikai vagy kártyajátékokkal játszanak. Ez nekik szerintem azért jó, mert ott kiélhetik szadista és perverz vágyaikat xD - és kérlek ne kövezzetek meg a felületességem miatt O.O Ezzel a csíny letudva ;)


Mára nem sok értelmes dolgot tudtam nektek felsorakoztatni, csak ezek a gondolatok már nagyon zavartak engem is és bevallom őszintén, mielőtt leírtam nem jöttem rá, hogy mi-miért van. De már tudom :D Mindenkinek kell egy fantáziavilág, amivel kijut az igaziból, nem?^^
Majd érkezem a legközelebbi alkalommal valami ismertetővel, mert a Jeanne-ból már nem sok van és szerintem a Paradise Kiss lesz mellette az alanyom :D

0 megjegyzés: